ماجرای پیدا شدن ۶ سرویس بهداشتی در ورزشگاه آزادی

طبق اعلام برخی از رسانه ها، پشت دیوار جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی، ۶ توالت جدید پیدا شد که سال های سال بدون استفاده بوده اند.

پس از صعود نماینده ایران به دیدار نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، کنفدراسیون فوتبال آسیا ( AFC ) مسئولان ورزش و به خصوص فوتبال را تحت فشار قرار داد تا هر چه سریعتر به حل مشکلات این استادیوم ورود کنند و وزارت ورزش و جوانان هم برای ترمیم ورزشگاه، بودجه ۱۵ میلیارد تومانی در نظر گرفت تا شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، هرچه زودتر ورزشگاه آزادی را آماده میزبانی از دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا کند.

البته نمایندگان AFC از دیروز ( ۱۵ آبان ) بازدید از ورزشگاه آزادی را شروع کردند تا تایید نهایی را برای برگزاری بازی تیم های پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن را دهند. ساعتی پیش برخی از رسانه ها با انتشار خبری از پیدا شدن ۶ سرویس بهداشتی جدید در پشت دیوار جایگاه ویژه ( VIP ) خبر دادند و نوشتند: اخیرا یک اتفاق عجیب در بازسازی استادیوم آزادی رخ داد.

کارگران برای تعمیر سکوی vip مجبور شدند یکی از دیوارها را بشکافند که بعد از شکافتن آن، متوجه ۶ توالت پشت دیوار شدند که سال های سال بلا استفاده مانده بود! برای پیگیری این موضوع با مصطفی رهگذر، سرپرست روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفتگو کردیم و او در این باره بیان کرد: پشت جایگاه VIP ، قسمتی وجود داشته که از آن به عنوان انبار استفاده می شده اما چون سنگ بوده، این قابلیت وجود داشته که از آن به عنوان سرویس بهداشتی استفاده شود. با بازسازی که انجام شده، قرار است از آن به عنوان سرویس بهداشتی جایگاه VIP استفاده کرد.

او افزود: آن عکسی که من دیدم و منتشر شده مربوط به این قسمت نیست و در جایگاه وی آی پی با توجه به اینکه مهمانان خارجی برای تماشای دیدار پرسپولیس و کاشیما به ایران می آیند، تغییراتی ایجاد شده و پس از ترمیم و بازسازی، قرار است از پشت این جایگاه که در گذشته انبار بوده، برای سرویس استفاده کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان

 

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید