قدردانی از زنان ایران خودرو

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تاکید بر حضور موثر و مسوولانه بانوان در سنگر خانواده و اقتصاد و تولید کشور گفت: دلیل اصلی سرآمد بودن ایران خودرو، وجود نیروی انسانی توانمند است که در این میان نقش زنان بسیار برجسته و پررنگ است.

به گزارش صنعت نویس، مهدی خطیبی، در مراسم گرامی‌داشت روز زن که صبح امروز در آستانه ولادت حضرت فاطمه(س) در سالن همایش های شرکت ساپکو برگزار شد، خطاب به بانوان اظهار کرد: امیدواریم هر روز که می گذرد موفق تر از قبل، نخست در خانواده و سپس در اجتماع به صورت فعال و موثر حضور داشته باشید.
وی با بیان این‌که بدون تردید نقش موثر بانوان در موفقیت های گروه صنعتی ایران خودرو برکسی پوشیده نیست، اظهار کرد: طی چند ماه گذشته، بانوان در ایفای نقش خود به عنوان فعال اقتصادی و تولیدی در ایران خودرو موفق‌تر از گذشته عمل کرده اند و رویکرد فعلی ایران خودرو حمایت از بانوان توانمند و فعال است.
وی با اشاره به نقش بانوان به عنوان مادر در خانواده، بر توانمندی بالای آنان در مدیریت دو حوزه خانواده و محیط کار تاکید کرد: حدود دو هزار نفر همکار زن در سایت مرکزی و شرکت های تابعه ایران خودرو مشغول به کار هستند.
خطیبی به تخصیص مزایا و حمایت های سازمانی ایران خودرو فراتر از قوانین موجود کار اشاره کرد و گفت: طرح پایش سلامت بانوان نیز با جدیت دنبال و اجرا خواهد شد.
وی هم چنین از ایجاد بانک اطلاعاتی بانوان شاغل مستعد برای تصدی مسوولیت های اجرایی خبر داد و گفت: ایجاد این بانک از اقدامات مهمی است که باید عملیاتی شود تا بتوانیم در مشاغل مدیریتی و مناصب مدیریتی و مسوولیتی بیش‌تر از حضور زنان بهره مند شویم.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اظهار امیدواری کرد، با انجام این اقدامات، بتوان بیش از پیش موفق بوده و به اهداف عالیه گروه از جمله اهداف کمی، کیفی، تولید، تحویل، صادرات و... دست یابیم.
وی با اشاره به این‌که هرگز نباید حاشیه ها موجب ایجاد دلسردی شود، گفت: در مواجهه با حاشیه ها و موانع، باید استوارتر و شاداب‌تر به مسیرمان ادامه دهیم.
خطیبی با بیان این‌که افزایش فشارها نشان دهنده این است که موفق عمل می کنیم، گفت: اقدامات و دستاوردها از جمله افزایش نرخ رشد تولید، ارتقای کیفیت محصولات، افزایش صادرات، توجه به شرکت های دانش بنیان، اشتغال آفرینی و... در چندماهه اخیر بی نظیر است و با این که مسیر پیش رو سنگ اندازی و مانع تراشی هم می‌شود، اما وظیفه ما این است که با تمام توان و تلاش و البته امیدوار، به راه خود را ادامه دهیم.
وی با بیان این‌که در خصوص افزایش تولید، کیفیت محصولات، صادرات و... ما به زبان آمار صحبت می کنیم، تاکید کرد: نمی‌توان در این زمینه اظهارنظرهای غیرکارشناسی کرد، بلکه باید با اطلاع از آمار و شاخص ها صحبت کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پایان اظهار کرد: در فصل زمستان امسال با وجود تمام سختی های موجود از جمله تحریم ها، با کمک شما و همه همکارانمان، آمار تولیدی را رقم خواهیم زد که در طول تاریخ ایران خودرو بی سابقه خواهد بود.
گفتنی است، در پایان این مراسم از بانوان برگزیده گروه صنعتی ایران خودرو تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
منبع: ایکوپرس

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید