طرح بازگشت ترامپ جدی است

جاناتان برنشتاین استاد برجسته علوم سیاسی و ستون‌نویس خبرگزاری بلومبرگ در یادداشتی برای این رسانه آمریکایی با تأکید بر اینکه «طرح ترامپ برای بازگشت واقعا شوخی نیست» نوشته است: براساس چندین گزارش ، رئیس جمهور سابق در حال صحبت کردن در مورد «اعاده مجدد» به «مقام خود» در سال جاری است.
طرح بازگشت ترامپ جدی است

به گزارش صنعت نویس،رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ هنوز ادعا می‌کند که او واقعاً در انتخابات پیروز شده است و اکنون گفته است که یک نوع حسابرسی اثبات تقلب در آرای رای‌هندگان، او را تا ماه آگوست به مقام خود برمی گرداند.

برخی از هواداران او را تشویق و تهییج می‌کنند. برخی دیگر با بخش‌هایی از این تظاهر پوچ همراه می شوند. اما هنوز هم اغلب سعی دارند همه این‌ها را نادیده بگیرند.

وسوسه انگیز است که همه چیز را به عنوان یک شوخی تلقی کنیم. اما دلایلی برای جدی گرفتن آن وجود دارد. توییتر کارشناسان سیاسی، ما را به جدیت درون داستان هدایت می کند؛

سث ماسکت (استاد علوم سیاسی دانشگاه دنور): «اگر ترامپ در تلاش است متحدان خود را برای بازگشت به قدرت به کار گیرد، ما باید با آن، نه به عنوان یک توهم بلکه به عنوان یک کودتا، چگونه برخورد کنیم؟ او به نوعی سوابقی دارد».
اقتصادنیوز

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید