"صولت مرتضوی" وزیر کار شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز به بررسی صلاحیت سیدصولت مرتضوی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداختند و در نهایت با ۱۷۶ رای موافق به او اعتماد کردند.
"صولت مرتضوی" وزیر کار شد

به گزارش صنعت نویس، نامه رئیس جمهور برای معرفی سیدصولت مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز یکشنبه ۲۴ مهر در مجلس قرائت شد.

پیش از این محمدهادی زاهدی‌وفا به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی شده بود که صلاحیت وی در جلسه ۱۲ مهر بررسی شد اما وی موفق به اخذ رأی اعتماد از مجلس نشد.

در جلسه امروز مجلس که با دستور بررسی صلاحیت سیدصولت مرتضوی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، جمعی از اعضای کابینه از جمله محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری، غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهوری، سیدمسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه، محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهوری، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، محمدرضا قرایی آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهوری در صحن مجلس حضور یافتند که رییس مجلس به آنها خیر مقدم گفت.

در ابتدای جلسه، سخنگویان کمیسیون‌های اجتماعی، بهداشت و آموزش مجلس گزارش بررسی‌های انجام شده توسط این کمیسیون‌ها درباره صلاحیت سیدصولت مرتضوی را قرائت و موافقت خود را با گزینه پینشهادی اعلام کردند.
منبع: ایسنا

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید