شیب تند افزایش نرخ بلیت مترو در 97

پس از در نظر گرفتن هزینه‌های مترو مقرر شد بلیت تک‌سفره داخل شهری از ۸۰۰ تومان به ۱۰۰۰ تومان افزایش قیمت داشته باشد. همچنین بلیت تک‌سفره از حومه به تهران ۲۰۰۰ تومان و بلیت تک‌سفره فرودگاه امام خمینی ۱۰ هزار تومان تعیین شد.
شیب تند افزایش نرخ بلیت مترو در 97

به گزارش صنعت نویس، اعضای شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش با توجه به اتمام وقت چهل و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، بررسی افزایش نرخ بلیت مترو برای سال آینده را ناتمام گذاشتند و به جلسه بعد موکول کردند.

علیخانی رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش امروز در جلسه شورای شهر تهران در ارائه گزارشی در خصوص تصمیم این کمیسیون برای افزایش نرخ بلیت مترو برای سال ۹۷، گفت: در پاسخ به لایحه تعیین قیمت بلیت مترو که توسط شهرداری تهران ارائه شده بود، کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر تهران در سی و ششمین جلسه خود این موضوع را مورد بررسی قرار داد.

او گفت: نهایتا پس از در نظر گرفتن هزینه‌های مترو مقرر شد بلیت تک‌سفره داخل شهری از ۸۰۰ تومان به ۱۰۰۰ تومان افزایش قیمت داشته باشد. همچنین بلیت تک‌سفره از حومه به تهران ۲۰۰۰ تومان و بلیت تک‌سفره فرودگاه امام خمینی ۱۰ هزار تومان تعیین شد.

منبع:تجارت نیوز

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید