سرنوشت کنکور چه می شود؟

معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان این‌که هرگونه تصمیم جدید در رابطه با آزمون‌ها بعد از تصویب ستاد ملی کرونا اعلام خواهد شد، گفت: به‌زودی نظر نهایی اعلام خواهد شد.

علی اکبر حقدوست، معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان این که موضوع کنکور و امتحانات کشوری موضوعی چند وجهی است که باید تمامی زوایای آن به دقت ارزیابی شود و به سادگی نمی‌توان در این مورد تصمیم‌گیری کرد، اظهار کرد: بحث سلامت داوطلبین و مجریان برگزاری بسیار مهم است و باید حتما به دقت مدنظر باشد؛ در عین حال آرامش جامعه و توجه به مطالبات عموم مردم نیز در کنار بحث‌های تکنیکال اهمیت دارد.

وی افزود: بر اساس بحث‌های گسترده و سناریوهای مختلف قابل تصور، لازم است با تفاهم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین سازمان سنجش کشور تصمیم‌گیری نهایی انجام شود و قطعا به محض نهایی شدن این تصمیمات، اطلاع‌رسانی خواهد شد تا مردم عزیز و داوطلبان محترم در کوتاه ترین زمان ممکن در جریان موضوع قرار گیرند.

حق دوست یادآور شد: صحبت‌هایی که تاکنون انجام شده بیشتر بحث‌های فنی و تحلیل‌های فردی است و جمع‌بندی نهایی بر اساس پیشنهادات کارشناسی توسط سخنگویان رسمی اعلام خواهد شد.

وی با تاکید بر این که هرگونه تصمیم جدید در رابطه با آزمون‌ها بعد از تصویب ستاد ملی کرونا اعلام خواهد شد، گفت: تنها چیزی که در حال حاضر می‌توان اعلام کرد این است که نقطه نظرات کارشناسی، رصد نظرات داوطلبان، توجه به سلامت مردم و نهایتا بحث‌های فنی به صورت مبسوط در حال انجام است و به زودی نظر نهایی اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید