رونمایی از محصول مشترک ایران خودرو و سایپا

محصول مشترک ایران‌خودرو و سایپا که حاصل اتحاد استراتژیک دو خودروساز است، در نمایشگاه تحول صنعت خودرو با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت رونمایی شد.
رونمایی از محصول مشترک ایران خودرو و سایپا

به گزارش صنعت نویس، کراس‌لوک رونمایی شده، نمونه پروتوتایپ دارای جعبه دنده پنج سرعته دستی است که جعبه دنده اتوماتیک نیز برای آن پیش بینی شده است.
پیشرانه یک لیتری سه سیلندر این محصول قدرتی تا ۷۵ اسب بخار و گشتاور ۱۰۰ نیوتن متر را ارایه می‌دهد، پیشرانه تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو در این محصول مصرف سوخت کم‌تر از پنج لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش خواهد داشت.
قرار است در آینده محصولات دیگری نیز برای این پلتفرم معرفی شود. این محصول به عنوان خودرویی اقتصادی عرضه خواهد شد.
گفتنی است، غرفه ایران خودرو در نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودرو، صبح امروز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت و مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های تهران گشایش یافت.
در این نمایشگاه که از امروز سوم تا ششم شهریورماه به مدت چهار روز دایر است، آخرین دستاوردهای صنعت خودروسازی کشور و زنجیره تامین، دانش بنیان‌ها و کسب و کارهای نوپا در حوزه خودرو در معرض دید عموم قرار گرفته است.
گروه صنعتی ایران خودرو نیز دستاوردهای خود را در حوزه های مختلف طراحی، توسعه، تولید، خودروهای برقی، همکاری با شرکت های دانش بنیان، دستاوردهای حوزه قوای محرکه، طرح جهش کیفیت، طرح های فناورانه حوزه خدمات پس از فروش، خودکفایی در زنجیره تامین، کاهش ارزبری و طرح های توسعه ای حوزه‌های غیرخودرویی ارایه کرده است.
طبق برنامه ریزی صورت گرفته، مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو در روزهای برپایی نمایشگاه با ارایه گزارش و دستاوردهای هر حوزه، پاسخ‌گوی سوالات مخاطبان خواهند بود.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید