دورکاری در تهران لغو شد

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی دورکاری ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی را لغو کرد و از اول آبان ماه از حضور کارمندانی که حداقل یک دوز واکسن نزده باشند جلوگیری خواهد شد.

به گزارش صنعت نویس، میثم لطیفی بخشنامه لغو دورکاری و لزوم حضور منظم و کامل کارمندان دستگاه‌های اجرایی و ادارات در محل کار به استثنای نیروهای مسلح را ابلاغ کرد.

در این بخشنامه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی آمده است: در اجرای بند ۳ از مصوبات هشتاد و نهمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به تاریخ ۲۴‏‏‏/۷‏‏/۱۴۰۰ (ابلاغ شده طی نامه شماره ۷۸۵۸۱ مورخ ۲۵‏/۷‏/۱۴۰۰ رئیس دفتر محترم رئیس‌جمهور) و بند ۶ مصوبات بیست و سومین قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا (ابلاغ شده طی نامه شماره ۱۱۴۸۳۳ مورخ ۲۵‏/۷‏/۱۴۰۰ وزارت کشور) موارد زیر برای اجرا ابلاغ می‌گردد:

۱- با توجه به بهبود شرایط کشور از نظر واکسیناسیون در مقابل ویروس کرونا، بخشنامه شماره ۳۷۴۸۹۹ مورخ ۲۷‏/۸‏/۱۳۹۹ این سازمان از تاریخ ابلاغ این بخشنامه موقوف‌الاجرا اعلام می‌شود. لذا ضروری است همه کارمندان دستگاه‌های اجرایی و ادارات در محل کار خود حضور منظم داشته باشند.

۲- ساعت کار روزانه کارمندان دستگاه‌های اجرایی کماکان مطابق بند ۴ مصوبات بیست و یکمین جلسه مورخ ۳‏/۳‏/۱۳۹۹ ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با در نظر گرفتن مفاد بند (۳) بخشنامه شماره ۹۹۷۷۸ مورخ ۷‏/۳‏/۱۳۹۹ این سازمان از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ می‌باشد.

۳- با توجه به ظرفیت موجود واکسیناسیون در کشور، تمام دستگاه‌های اجرایی و ادارات، ملزم به پیگیری جدی امر واکسیناسیون کارمندان خود و خانواده ایشان می‌باشند. کارمندان نیز مکلفند در راستای تحقق ایمنی‌سازی جمعی، در دریافت واکسن کرونا اهتمام لازم را مبذول دارند.
۴- از روز شنبه اول آبان‌ماه، دستگاه‌ها از حضور کارمندانی که حداقل یک دوز واکسن دریافت ننموده‌اند در محل کار جلوگیری به عمل آورده و در مورد کارمندانی که بدون دریافت واکسن در محل کار حضور می‌یابند (به جز مواردی که به تجویز پزشک، دریافت واکسن زیان‌بار تشخیص داده شود) مطابق جزء (الف) بند (۱) مصوبات سی و سومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به تاریخ ۲۵‏/۵‏/۱۳۹۹ و بخشنامه شماره ۲۹۰۸۲۳ مورخ ۵‏/۶‏/۱۳۹۹ این سازمان اقدام نمایند.

۵- با توجه به تنوع سویه‌های ویروس کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی (استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی)، کماکان برای تمام کارمندان الزامی است و این بخشنامه نباید تلقی به عادی انگاری شرایط شود.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید