حکم قاتل «ستایش» اعلام شد

قاتل «ستایش» دختر بچه شش ساله نی ریزی امروز دادگاهی و به اعدام محکوم شد.

به گزارش مهر، فروردین ماه امسال بود که در یکی از روستاهای شهرستان نی ریز فارس دختر بچه شش ساله ای به نام ستایش ربوده شد و ماموران اقدامات لازم را برای پیدا کردن او انجام دادند.

۱۲ ساعت بعد ماموران توانستند رباینده را که مردی ۴۳ ساله  و همسایه دختر بچه بود را شناسایی کنند.

رباینده اعتراف کرد که دختر بچه را به قتل رسانده است و امروز دادگاه قاتل به صورت علنی برگزار شد.

دادگاه رسما به رياست قاضي محسن رجايي نيا رييس شعبه اول دادگاه كيفري استان  فارس و دو مستشار اين دادگاه و با حضور شكات و متهم پرونده «س – ط» آغاز شد.

وی شرح اقدام شيطاني خود در روز حادثه را تشريح كرد و گفت: من دست، پا و دهان طفل را بستم و در منزل مخفي كردم. بعد از چند ساعت و پس از آنكه گوشواره دختر بچه را از گوشش باز كردم او را به بيابان هاي اطراف بردم و او را کشتم.

اين متهم در حضور دادگاه اعتراف كرد كه با دست ستايش را خفه و سپس جسد مقتول را در گودالی دفن کرده است.

دادگاه امروز چهارشنبه در دو بخش علنی و غیر علنی برگزار شد که پس از برگزاري دادگاه در بخش غير علني قضات و مستشاران شعبه اول دادگاه كيفري يك استان فارس وارد شور شده و راي متهم پرونده «س- ط»  به قرار ذيل  صادر شد.

١- اعدام در ملاء عام به لحاظ تجاوز به عنف

٢- قصاص نفس به لحاظ قتل عمد

٣- ١٥ سال حبس تعزيري به لحاظ آدم ربايي

٤- ١٠ سال حبس و ٧٤ ضربه شلاق تعزيري به لحاظ سرقت مقرون به آزار

برچسب‌ها :

دیدگاه‌ها

مگر قاتل به سن قانونی رسیده بود که اینچنین حکمی برایش بریدند؟ مگر دادگاه نوجوانان نداریم! قاتل که به سن قانونی نرسیده، قاتل یک بچه است. باید مسئولین آموزش و پرورش و والدین این کودک مجازات شوند. اعدام راه حل نیست این همه اعدام جلوی کدامین جرم را گرفته که این اعدام بتواند درس عبرت باشد. با اعدام یک نوجوان نه تنها از جرایم آتی جلوگیری نمیشود که میزان خشونت در جامعه بیشتر رواج پیدا میکند. هموطنان بیدار شوید

انقدر قتل در کشور زیاد شده که آدم نمیداند در کدام مورد دارید صحبت میکنید. من اشتباها فکر کردم منظور از ستایش آن دختر افغان بود که قاتلش یک نوجوانان 17 ساله است. البته هنوز هم جملات آخر نظر قبلی من مصداق دارد اعدام راه حل نیست

افزودن نظر جدید