حذف یارانه سه میلیون نفر تا پایان سال

مشاور وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی گفت: سال گذشته یارانه سه میلیون نفر قطع شد و امسال هم تا پایان سال جاری یارانه سه میلیون نفر دیگر هم قطع خواهد شد.

صنعت نویس: رضا شریعت روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اردبیل افزود: سال گذشته حدود 800 هزار نفر که یارانه شان قطع شده بود شکایت کردند اما توانستیم با اقناع این معترضان مسیر را دوباره برای تداوم حذف یارانه ادامه دهیم و در نظر داریم بقیه افرادی راکه تمکن مالی زیادی دارند و مستحق دریافت یارانه نیستند از لیست یارانه بگیران حذف شود.
وی از پیش بینی حذف یارانه 24 میلیون ایرانی خبر داد و افزود: حذف یارانه 24 میلیون نفر در کشور پیش بینی شده است اما حذف یارانه سه میلیون نفر تا پایان سال جاری قطعی است .
وی افزود: شکایت های کارگری در بخش های مختلف به علت رکودی که در کشور حاکم است زیاد است و وظیفه ای را که رییس جمهوری به عهده وزارتخانه گذاشته یکی بحث رسیدگی به وضعیت کارگزان و یارانه بگیران است.
مشاور وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی با اشاره به طرح نظام سلامت افزود: دولت تدبیر و امید این طرح عظیم سلامت را در کشور محقق کرده به طوریکه سال گذشته 10 میلیون ایرانی تحت پوشش بیمه قرار گرفتند .
شریعت در خصوص مبارزه با فیش های نجومی و مفاسد اقتصادی در کشور افزود: به منظور جلب اعتماد عمومی فیش حقوقی مدیران میانی و ارشد تهیه شده و در پرتال وزارتخانه قابل مشاهده است.

ایرنا

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید