حذف محصولات ناقص ایران خودرو تا پایان مرداد

مدیرعامل ایران‌خودرو از کاهش تعداد خودروهای ناقص کف پارکینگ این خودروساز به کمتر از ۲۲ هزار دستگاه خبر داد و گفت: تا پایان مردادماه تعداد خودروهای ناقص به صفر خواهد رسید.

به گزارش صنعت نویس، «مهدی خطیبی» در حاشیه مراسم رونمایی از خودروی دوگانه‌سوز سورن‌پلاس افزود: تعداد خودروهای ناقص کف پارکینگ ایران‌خودرو در تاریخ نهم بهمن‌ماه پارسال ۸۹ هزار و ۵۰۰ دستگاه بود. وی پیش‌بینی‌کرد: تا بعد از تعطیلات تابستانی ایران‌خودرو و اواخر تیرماه دیگر خودروی ناقصی در کف پارکینگ‌ها باقی نماند. خطیبی تصریح‌کرد: ‌دیگر معضلی به نام خودروی در کف پارکینگ نخواهیم داشت و همین مساله و شاخص «عبور مستقیم» (تولید خودروی کامل و در اختیار واحد فروش قرار دادن) که از ابتدای خرداد ماه به ۱۰۰ درصد رسیده منجر به ارتقای کیفی ۲۵ درصدی خودروهای این گروه صنعتی خواهد شد.
وی خاطرنشان‌کرد: در ماه‌های گذشته شاهد کاهش ۳۹ درصدی مراجعات مشتریان به واحدهای خدمات پس از فروش بودیم که نشان‌دهنده حرکت ایران‌خودرو در مسیر ارتقای کیفی است.
مدیرعامل ایران‌خودرو همچنین گفت: به‌منظور جهش کیفی محصولات این گروه، ۲۷۹ پروژه در بازه‌های زمانی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت در قبل و پس از تحویل خودروها تعریف شده است. وی بیان‌داشت: در وهله نخست نیز از خودروی تارا آغاز کرده‌ایم و ضمانت نامه ۶ ماهه موتور و گیربکس برای این محصول صادر می‌شود و در صورت بروز هرگونه مشکل، همکاران ما در نمایندگی‌های کل کشور در کمتر از ۲۴ ساعت به رفع عیب خواهند پرداخت. خطیبی اظهار داشت: استفاده از توان شرکت‌های دانش‌بنیان در محور کار فعالیت‌های ایران‌خودرو است و شرکت‌های زیرمجموعه این خودروساز از جمله ایپکو و مرکز تحقیقات ایران‌خودرو برپایه دانش هستند.
وی در خصوص خودرو دوگانه‌سوز سورن پلاس نیز گفت: این خودرو با ترکیب سوخت بنزین و گاز قادر به پیمایش بیش از یک‌هزار کیلومتر مسافت است، ضمن اینکه موتور تعبیه شده در آن از نوع ای. اف ۷ بوده و علاوه بر تغییراتی در ظاهر، برخی آپشن‌ها و امکانات نیز به آن اضافه شده است.
منبع: ایکوپرس

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید