جزئیات تیراندازی در بزرگراه بعثت

رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ جزئیات مجروحیت مامور پلیس در حین عملیات دستگیری سارق خودرو را تشریح کرد.

سرهنگ ابراهیم شریفی مقدم رییس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ در تشریح این خبر گفت: شامگاه چهارشنبه گذشته ماموران گشت کلانتری برای پیشگیری از وقوع جرم در محدوده استحفاظی کلانتری در حال گشت زنی بودند که با راننده یک پراید نقره ای رنگ که در کنار خودروی پژو ۲۰۶ درحال بازکردن در خودروی پژو بود روبرو شدند.

وی افزود: ماموران در استعلام از پلاک خودروی پراید اطلاع پیدا کردند که این خودرو چند روز قبل به سرقت رفته است.

سرهنگ شریفی مقدم افزود:در همین لحظه راننده با مشاهده پلیس پشت فرمان پراید نشسته و در بزرگراه بعثت به صورت یک طرفه پا به فرار گذاشت.

این مقام پلیسی ادامه داد: ماموران به تعقیب سارق جوان پرداخته و با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند; راننده نیز به ناچار خودرو را در کنار بزرگراه متوقف کرده و با پای پیاده سعی بر فرار داشت که ماموران راننده پراید را در حلقه محاصره خود گرفتار کردند که در این صحنه سارق جوان با در دست گرفتن چاقو به سمت ماموران حمله کرد.

رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ اظهار داشت: در حمله این سارق مسلح یکی از ماموران از ناحیه پهلو هدف ضربه چاقو قرار گرفت; اما مامور زخمی موفق به زمینگیر کردن سارق چاقو به دست شد.

سرهنگ شریفی مقدم گفت : در بازرسی از خودروی متهم ۵ دستگاه ضبط و پخش ۲۰۵، ۷ باتری و لوازم سرقتی دیگری به دست آمد.

گفتنی است که مامور جوان که از ناحیه طحال زخمی شده بود به بیمارستان منتقل شد و پس از عمل جراحی بهبود یافت؛ همچنین متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.
فارس

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید