ثبت رکورد جدید تولید هفتگی در ایران خودرو

کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو هم زمان با یک سالگی مدیریت خطیبی، موفق به عبور از رکورد تولید هفتگی در دو بخش خودرو سواری و تجاری سنگین و نیمه سنگین شدند.

به گزارش صنعت نویس، براساس آمار و اطلاعات تولید در گروه صنعتی ایران خودرو، رکورد تولید در هفته ۴۵ امسال از عدد ۱۵ هزار دستگاه سواری و تجاری عبور کرد که از خردادماه امسال و هم زمان با توقف تولید ناقص، بی سابقه بوده است.
براساس این گزارش، کارکنان خدوم گروه صنعتی ایران خودرو با مدیریت خطیبی و همراهی شبکه تامین توانسته اند در هفته ۴۵ کاری امسال، ۱۴ هزار و ۸۳۹ دستگاه خودرو سواری و ۳۶۹ دستگاه خودرو تجاری سنگین و نیمه سنگین کامل را تولید کنند.
همچنین گروه صنعتی ایران خودرو در هفته ابتدایی بهمن ماه، موفق به صدور فاکتور برای بیش از ۲۰ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری شده و در همین حال آمار صدور فاکتور و همچنین عرضه از ابتدای سال تا هفتم بهمن ماه نیز نشان دهنده رشد ۴۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته با صدور فاکتور و عرضه بیش از ۵۲۶ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری است.
هرچند مشکلات ناشی از برودت هوا و محدودیت انرژی سبب افت تولید در هفته ۴۳ و ۴۴ سال شد، اما برنامه ریزی برای جبران این افت در هفته های پایانی سال، دست یابی به هدف تولید را تسهیل خواهد کرد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید