با بدرقه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران؛

تیم هندبال مس کرمان به هند اعزام شد

تیم هندبال مس کرمان که به‌‌ عنوان نماینده شرکت مس و کشورمان در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در کشور هندوستان شرکت خواهد کرد با بدرقه دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس راهی این کشور شد.
 تیم هندبال مس کرمان به هند اعزام شد

صنعت نویس: به گزارش مس پرس، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس در مراسم بدرقه این تیم، با بیان اینکه این جلسه نشانه‌ای از همدلی در تمام ورزش شرکت مس است، گفت: باشگاه مس کرمان با همت مدیریت خوب خود و ورزشکاران پرتلاشش به رقابت‌های مهمی اعزام می‌شوند که حضور در جمع آنها باعث خوشحالی است.
مدیرعامل شرکت ملی مس افزود: این تیم متشکل از جوانانی است که از جای جای ایران اسلامی گرد هم آمدند و می‌تواند بازتاب‌دهنده شعار مقام معظم رهبری باشد که تاکید دارند تمام ایران باید یک روح و یک تن برای موفقیت باشند و من مطمئن هستم که این جوانان ولایی و مکتبی با تمام انرژی خود در مسابقات آسیایی شرکت خواهند کرد و موجب افتخار برای وطن خواهند شد.

وی افزود: با صحبت‌هایی که با مدیریت باشگاه داشتم تأکیدم بر این بود که این تیم در مسابقات شرکت داشته باشد و از همین رو مدیریت شرکت را نیز کاملا پشتیبان خود بدانید و با حمایتی که از باشگاه مس کرمان خواهیم داشت، انشالله شاهد تلاش این جوانان شایسته در مسابقات پیش رو خواهیم بود.
وی ادامه داد: همین که این تیم با شایستگی تمام در ایران به عنوان تیم برتر راهی مسابقات آسیایی می‌شود نشان از قدرت این تیم دارد و این شجاعت شما لایق تحسین است و با توکل بر خدا نتایج آینده تیم نیز به بهترین شکل رقم خواهد خورد.
دکتر رستمی با تشکر از مدیرعامل و هیأت مدیره باشگاه مس کرمان گفت: ما حامی جوانان متعهد و پرتلاشی مثل مدیریت کنونی باشگاه هستیم؛ چراکه ایشان و همکاران محترمشان راه درست را انتخاب کرده‌اند که همان شادی و سربلندی مردم است و تا روزی که در این سمت قرار داشته باشیم از ایشان که الحمدالله از خانواده شهداست حمایت خواهیم کرد.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین جلالی نماینده مردم رفسنجان در مجلس با بیان اینکه این جوانان شایسته و ورزشکار ادامه دهنده راه جوانانی هستند که روزی برای سربلندی این مملکت در راه شهادت بر خاک افتادند، برای موفقیت و سربلندی این تیم در بازی‌های بینالمللی پیش رو دعای خیر و آرزوی موفقیت کردند.
*حمایت‌ همه‌جانبه مدیرعامل شرکت مس دلیل اصلی موفقیتهای باشگاه مس کرمان

محمد کهندل مدیرعامل باشگاه مس کرمان نیز در پایان این دیدار ضمن تشکر صمیمانه از دکتر رستمی و هیات همراه ایشان برای حضور در مراسم بدرقه تیم هندبال، حمایت‌های صمیمانه و همه جانبه مدیرعامل شرکت مس را دلیل اصلی موفقیت‌های باشگاه مس کرمان عنوان کرد و افزود: پس از صعود تیم فوتبال مس کرمان به لیگ برتر شادی و شور زیادی در مردم کرمان ایجاد شده است که این حاصل پیگیری و حمایت شبانه‌روزی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران بوده است.
وی با بیان این که مدیرعامل شرکت مس در هیچ زمان ما رو تنها نگذاشتند و در برخی موارد و برای شادی دل مردم از اعتبار خود هزینه کردند که لطمه‌ای به تیم وارد نشود، گفت: جا دارد به نمایندگی از تمام مردم استان، هواداران، خانواده شهدا، مجموعه باشگاه و تیم بابت این حمایت‌ها از شما تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید