تنظیمات جدید و جذاب واتس اپ

واتس‌اپ در به‌روزرسانی جدید، کنترل‌های حریم خصوصی بیشتری برای تنظیمات عکس پروفایل، استاتوس و آخرین بازدید (Last Seen)، برای کاربران اضافه کرد.
تنظیمات جدید و جذاب واتس اپ

به گزارش صنعت نویس، تاکنون کاربران واتس‌اپ تنها می‌توانستند این تنظیمات را از بین سه گزینه "برای همه"، "مخاطبان من" یا "هیچ کس"، انتخاب کنند اما در به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ، گزینه "مخاطبان من بجز" (My Contact Except) اضافه شده است که امکان کنترل بیشتر افرادی که قادر به مشاهده عکس پروفایل و آخرین بازدید کاربر هستند و پنهان کردن این اطلاعات از دید یک عده خاص را فراهم می‌کند.

وضعیت "آخرین بازدید" به خصوص از نظر حریم خصوصی اهمیت زیادی دارد زیرا نشان می دهد کاربر آخرین بار چه زمانی اپلیکیشن خود را چک کرده است و به این طریق ممکن است به مخاطب وی کمک کند بداند آیا ممکن است پیام وی دیده شده بود؛ حتی اگر علامت دریافت پیام غیرفعال شده باشد. تنظیمات جدید به کاربر اجازه می‌دهد این قابلیت را برای بعضی از افراد خاص غیرفعال کند و همین طور عکس پروفایل، "درباره" (About) و استاتوس خود را از معرض مشاهده آنها پنهان کند.

اگر امکان مشاهده وضعیت "آخرین بازدید" خود را برای بعضی از افراد محدود کنید، شما هم قادر به مشاهده "آخرین بازدید" آنها نخواهید بود. تنظیمات جدید از طریق منوی سه نقطه در قسمت بالای سمت راست اپلیکیشن قابل دسترس است. پس از زدن روی سه نقطه، باید به قسمت "حساب" (Account) و پس از آن "حریم خصوصی" (Privacy) مراجعه کنید.

بر اساس گزارش وب سایت انگجت، واتس‌اپ اخیرا شماری قابلیتهای جدید اضافه کرده که حول حریم خصوصی و راحتی کاربر هستند. این شرکت سال میلادی گذشته اعلام کرد حسابهای کاربرانی که با شرایط جدید سیاست حریم خصوصی این پیام رسان موافقت نکنند را محدود می‌کند اما بعدا از این تصمیم عقب نشینی کرد. واتس‌اپ هفته گذشته قابلیت جدیدی را رونمایی کرد که انتقال اطلاعات کاربران از گوشی اندرویدی به آیفون را راحت‌تر می‌کند.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید