تقدیر نماینده کرمان از ملی مس

نماینده مردم کرمان و راور ضمن تقدیر از رویکرد جدید مدیرعامل شرکت ملی مس در استفاده از ظرفیت حوزه دانشگاه در امر توسعه شرکت ملی مس افزود: قرارداد ۱۰۰ میلیاردی شرکت ملی مس با دانشگاه باهنر کرمان درحالی منعقد می شود که در ۵ سال گذشته جمع کل قرارداد دانشگاه شهید باهنر با صنعت حدود 20 میلیارد تومان بوده است.

وی گفت: بازنگری افزایش حقوق و دستمزد اعضای هیئت علمی دانشگاه با توجه شرایط خاص چهره های نخبه دانشگاهی که سرمایه های اصلی هستند یکی از مطالبات جدی است.

عضو شورای عالی هماهنگی سران قوا افزود: موضوع بازنگری افزایش حقوق و دستمزد اعضای هیئت علمی به طور ویژه در مجموعه وزارت علوم و نشست شورای عالی هماهنگی سران قوا در دستور کار است و امیدوارم تا چند ماه آینده به نتیجه برسد.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه نشست با روسای قدیم و جدید دانشگاه ها نشان از استفاده از تجربیات قبلی مدیران است افزود: بازنگری در ضوابط و مقررات حوزه اقتصادی وزارت علوم رویکرد جدیدی است که شکل گرفته است و باید آن توجه شود.

وی بیان کرد: در حوزه تصمیم گیری متناسب با شرایط کشور نیازمند تحولات اساسی در حوزه دانش بنیان هستیم و استان کرمان این ظرفیت را در حوزه دانشگاهی، صنعت و بنگاه های اقتصادی دارد.
وی با اشاره به استفاده از قانون اقتصاد دانش بنیاد در کشور افزود: انتظار ما این است که این ظرفیت دانشگاهی در خدمت نظام اقتصادی و حوزه صنعت قرار گیرد و از معبر تجاری سازی به خلق ثروت منتهی شود.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید