برگزاری اختتامیه جشنواره نظام پیشنهادها و تجلیل از کارگران نمونه گل‌گهر

آئین اختتامیه چهارمین جشنواره نظام پیشنهادها و تجلیل از کارگران نمونه شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر صبح امروز با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران و کارگران شرکت گل‌گهر و مدیران عامل شرکت‌های منطقه گل‌گهر برگزار شد.
برگزاری اختتامیه جشنواره نظام پیشنهادها و تجلیل از کارگران نمونه گل‌گهر

صنعت نویس: به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت گل‌گهر، در این مراسم مدیرعامل شرکت گفت: شرکت گل‌گهر بنا به موفقیت‌های چند سال گذشته جزو شرکت‌های سرآمد بورسی و صنعتی کشور است که این به خاطر تلاشی است که برای صنعت کشور انجام می دهید.
مهندس ایمان عتیقی افزود: بسیاری از اتفاقات خوبی که در منطقه گل‌گهر رخ داده، حاصل زحمات همه اجزای شرکت و منطقه و نیز افرادی است که در کف کارگاه‌ها و خط مقدم عملیات و اجرا هستند.

وی اظهار داشت: یکی از آفات صنعت همواره پرداختن به حواشی و مسائل غیر مرتبط به حوزه کاری بوده که در این زمینه ما اجازه دخالت در امور فنی را به افراد غیر مرتبط در هر جایگاهی به هیچ عنوان نمی‌دهیم.

معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های گل‌گهر نیز در این مراسم گفت: در سال جاری، توجه به توسعه سیستم‌ها در شرکت مورد تاکید مدیرعامل بود که سعی کردیم سیستم‌هایی نظیر نظام پیشنهادها، 5s، تعالی و... را در شرکت نهادینه کنیم.
مهندس سید محسن نبوی با بیان اینکه امسال موضوع تعالی سازمانی در دستور کار قرار گرفته، گفت: نهادینه شدن این سیستم‌ها در گرو همکاری و حمایت کارگران و کارکنان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شرکت گل‌گهر نیز در این آیین گفت: کارگران نمونه براساس داده‌هایی که از عملکرد افراد در نرم افزار سیمرغ استخراج می‌شود، انتخاب شده‌اند.
مهندس مجید علیدادی افزود: در همین راستا حتی ارزیابی خود افراد ملاک است که در کنار ارزیابی مافوق و ارزیابی عملکرد قرار می‌گیرد که این روند در نهایت منجر به انتخاب کارگران نمونه می‌شود.

در پایان این مراسم از کارگران نمونه شرکت گل‌گهر در سال ۱۳۹۹ و هم‌چنین برگزیدگان جشنواره نظام پیشنهادها در گل‌گهر تجلیل شد.
گفتنی است اجرای برنامه‌های فرهنگی و شاد از دیگر قسمت‌های این مراسم بود.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید