برگزاری آیین تجلیل از پرستاران منطقه گل‌گهر

به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، مراسم تجلیل از پرستاران منطقه گل‌گهر با حضور مدیرعامل شرکت گل‌گهر، معاون دانشکده علوم پزشکی سیرجان، مدیران عامل شرکت‌های فراگیر سلامت، گهرامداد و توسعه عمران و مدیریت منطقه گل‌گهر و جمعی از معاونین و مدیران شرکت گل‌گهر، برگزار شد.
برگزاری آیین تجلیل از پرستاران منطقه گل‌گهر

صنعت نویس: مهندس عتیقی، در این مراسم با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، گفت: دوران تلخ کرونا بعد از دوران دفاع مقدس، قویترین و مفیدترین انسان‌ها را در این شغل حساس به جامعه معرفی کرد. کما اینکه فداکاری‌های فراموش نشدنی پرستاران در آن دوران تلخ، سبب شد تا در ذهن همگان حرفه سخت پرستاری، عزتی دو چندان پیدا کند.

دکتر موقری معاون دانشکده علوم پزشکی سیرجان نیز در این مراسم با تقدیر از گل‌گهر به‌واسطه‌ی همکاری با شهرستان در عبور از بیماری منحوس کرونا با تامین گسترده واکسن و همچنین احداث بیمارستان تخصصی فاطمه الزهرا(س)، پرستاران را مصداق واقعی خدمت به مردم دانست.

اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی توسط هنرمندان و سخنرانی مدیرعامل شرکت فراگیر سلامت گل‌گهر و مدیر سلامت، ایمنی محیط‌زیست شرکت گل‌گهر از دیگر برنامه‌های این آیین بود.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید