برنامه تشکیل کارگروه‌های سرمایه‌گذاری و صادرات برای تقویت ایکیدو

مدیرعامل هلدینگ گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو از هدف‌گذاری برای گسترش فعالیت‌های تخصصی و توسعه بازارهای خارج گروه ایکیدو و شرکت‌های زیرمجموعه خبر داد.

به گزارش صنعت نویس،احمد رویایی افزود: تشکیل کارگروه‌های سرمایه گذاری و صادرات در دستور کار قرار گرفته و با تمام توان در این مسیر گام خواهیم برداشت.
به گزارش روابط عمومی شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، وی با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی صحیح برای استفاده درست و اصولی از ظرفیت‌های موجود در شرکت های گروه، افزود: با توحه به جایگاه و اعتبار شرکت‌های استراتژیک ایکیدو و سرآمد بودن برخی از شرکت‌ها در خاورمیانه، با برنامه جامع و مدون و بهره‌گیری از تمامی امکانات و قابلیت های موجود، در مسیر افزایش بهره‌وری و رفع دغدغه‌های تولید و سوددهی مناسب برای انتفاع مجموعه و رفع دغدغه‌های ۴۵۰ هزار نفر سهامدار حرکت خواهیم کرد.
رویایی با اشاره به عدم توقف تولید قطعات در شرکت های استراتژیک زیرمجموعه ایکیدو و تامین بی وقفه خطوط تولید ایران‌خودرو گفت: با سرمایه گذاری کوتاه مدت و ایجاد کسب و کار همه جانبه، جامع، زود بازده و دانش بنیان باید فعالیت‌های مجموعه به گونه‌ای ادامه یابد که ایکیدو به شرکتی عملیاتی و خاص و پیشرو در تامین قطعات در ایران خودرو تبدیل شود.
وی با تاکید بر تحقق اهداف و رویکردهای مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: خطوط تولید ایران‌خودرو نباید در زمینه تامین قطعات از سوی ایکیدو دچار دغدغه شود.
رویایی با اشاره به ضرورت افزایش تولید، صادرات و سرمایه‌گذاری در این حوزه‌ها، اظهار امیدواری کرد، در سایه هم افزایی تمامی کارکنان و بسیج امکانات بتوانیم به بهترین شکل ممکن ضمن برطرف کردن مشکلات و دغدغه‌های موجود، به اهداف و برنامه‌های استراتژیک خود در صنعت خودروسازی دست یابیم.
منبع: ایکوپرس

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید