برنامه‌های ایساکو در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی کار خود را آغاز کرد.
برنامه‌های ایساکو در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات

به گزارش صنعت نویس، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، گفت: ایساکو با رویکرد تاکید بر آشنایی مشتریان با سامانه اصالت کالا، معرفی روش‌های نوین فروش، جذب فروشگاه‌های مجاز جدید، شناسایی و همکاری با شرکای تجاری و صادرات در این نمایشگاه شرکت کرده است.
بابک سلاجقه افزود: یکی از اهداف مهم شرکت ایساکو از حضور در این نمایشگاه توسعه و ارتقای شبکه فروشگاه‌های مجاز از طریق جذب نمایندگی فروش و تسهیل دسترسی مشتریان به قطعات مورد نیاز در سراسر کشور است.
وی ادامه داد: به دلیل افزایش فروش قطعات و لوازم یدکی تقلبی در بازار، نیاز به شناسایی قطعات اصلی توسط مشتریان قبل از خرید، بیش از گذشته لازم به نظر می‌رسد، به همین علت در این نمایشگاه به نحوه استفاده از سامانه‌ تشخیص اصالت کالای شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو نیز می‌پردازیم و در این راستا در خصوص نحوه استعلام اصالت قطعه از طریق سرشماره ۳۰۰۰۳۱ و اپلیکیشن ایساکو به بازدیدکنندگان توضیحات لازم ارایه می‌شود.
سلاجقه شناسایی بازارهای جدید برای صادرات خدمات و قطعات را از دیگر اهداف ایساکو از حضور در این نمایشگاه دانست و ادامه داد: از دیگر اهداف ما از حضور در این نمایشگاه با توجه به عمومی شدن خدمات «ایساکو کارت» به عنوان کارتی اعتباری برای خرید قطعات و خدمات از فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های مجاز، آگاه سازی هم‌وطنان از نحوه دریافت کارت، خدمات قابل ارایه، تسهیلات و نحوه بازپرداخت آن است.
گفتنی است، شرکت تجارت الکترونیک ایران‌خودرو از شرکت‌های زیرمجموعه ایساکو نیز برای ارایه محصولات متناسب با نمایشگاه قطعات همچون معرفی بازارگاه قطعات یدکی به نام «تجارت‌سرا» و بازارگاه حمل هوشمند به نام «بارآگین» در این نمایشگاه شرکت کرده است.
نمایشگاه بین‌المللی خودرو واقع در محل دایمی نمایشگاه‌های تهران از ۹ تا ۱۲ آبان از ساعت هشت تا ۱۵ بعدازظهر در سالن ۴۴ A پذیرای علاقه‌مندان به صنعت خودرو و قطعات و لوازم یدکی است. نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو تهران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای تجاری خودرو هر ساله میزبان فعالان و علاقه‌مندان این حوزه است و امسال نیز در این نمایشگاه، شرکت‌های تولیدی و خدماتی فعال در صنعت قطعات خودرو از جمله مجموعه‌های بازرگانی و خدمات پس از فروش، از آخرین دستاوردها، نوآوری‌ها و کالاهای خود رونمایی می‌کنند.
منبع: ایکوپرس

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید