شانسی که محصول جدید پارس خودرو آورد

باربند جادویی ساندرو استپ وی

رنو ساندرو استپ وی در حالی این روزها به یکی از خودروهای محبوب مشتریان ایرانی تبدیل شده که به نظر می سد یکی از دلایل این محبوبیت، تبلیغات اغراق آمیز این محصول از سوی پارس خودرو است.
باربند جادویی ساندرو استپ وی

به گزارش خبرنگار صنعت نویس، اگرچه ساندرو استپ وی به عنوان نسل جدید تندر-90 از سطح کیفی قابل قبولی در بین خودروهای داخلی برخوردار است و چهره زیباتری نیز در مقایسه با جد خود دارد، با این حال تصویر کاتالوگی آن نیز تاثیر به سزایی در استقبال مشتریان از این محصول داشته است.

Image result for ‫کاتالوگ استپ وی‬‎

تصویری که پارس خودرویی ها از ساندرو استپ وی در کاتالوگ های این خودرو منتشر کرده اند، به گونه ای است که مشتریان گمان می کنند با خودرویی کراس اور (کوچکتر از یک خودرو شاسی بلند) روبرو هستند. این در حالی است که ظاهرا مدل استپ وی فرق زیادی به لحاظ ابعاد، با ساندرو معمولی ندارد و تنها یک باربند روی سقف آن نصب شده است. در واقع به نظر می رسد بیشتر همین باربند است که استپ وی را از ساندرو، حجیم تر و زیباتر نشان می دهد، هرچند البته برخی تغییرات جزئی دیگر نیز در استپ وی وجود دارد که ظاهر زیباتری از آن در مقایسه با ساندرو معمولی ساخته است. 

Image result for ‫کاتالوگ استپ وی‬‎

با این حال، باربند جادویی نصب شده روی استپ وی، سبب شده این محصول حدود دو و نیم میلیون تومان گران تر از ساندرو معمولی قیمتگذاری شود و به نوعی می توان گفت شانس بزرگی نصیب این میهمان جدید پارس خودرو شده است. قیمت فعلی استپ وی اما در حالی است که رنویی ها معتقدند خانواده ساندرو می تواند ارزانتر از اینها به دست مشتریان ایرانی برسد و از همین رو بر سر این موضوع با پارس خودرویی ها دچار چالش شده است. از نظر رنو، قیمتگذاری محصولات این شرکت در پارس خودرو، بیش از حد واقعی بوده و به اصطلاح گران تر است و این موضوع باب میل خودروساز فرانسوی نیست.

 

برچسب‌ها :

دیدگاه‌ها

آی قربون آدم چیز فهم. من امروز رفتم دیدم دلالهای نامرد 10 بالای قیمت سایپا میدن. گفتم مگه احمقم استپ وی بردارم. یه ساندرو معمولی برداشتم. و اینکه نشون دادم حماقتم به اندازه قدرت خریدم هست فقط یکی دومیلیون ناقابل میره تو جیب دلال! شما هم مث من پیاده باشید پول هم ندارید چیکار میکنید؟ فقط نگید 20 تا پیش بدم واسه ماشین 100 میلیونی با قسط ماهی 10میلیون تومن!!!

دقیقا با شما موافقم... این ها دلال نیستند... انگل های جامعه هستند که عده ای ساده لوح (با خرید از این انگل ها) باعث پرورش اونها میشن.. وگرنه نهایتا قیمت بازار باید پونصد هزار بالاتر از نمایندگی باشه که تازه اون هم بی دلیل هست و اگه کسی از این دلال نماها خرید نکنه خودبخود باندهای مافیایی (که اتفاقا خیلی از اونها خودشون صاحب نمایندگی ها هستن) جمع میشن به امید بیداری ملت

دوست عزیز نگران نباشید،قطعا اشتباه هم نکردید.با توجه به بودجتون ساندروی معمولی انتخاب مردید.مطئنا با توجه به فروش و اسقبال خوب از سانروی معمولی به زودی کیت تبدیل ساندروی معمولی به استپ وی به بازار خواهد آمد.. .حتی کیت تغییر ارتفاع از سطح هم شامل این تغیرات میشه.البته الان هم میشه به صورت شخصی البته با هزینه ۲ تا ۳ میلیونی تغییرات رو انجام داد ولی قطعا در آینده نزدیک هزینه تغییر کمتر هم میشه ....

تفاوتهاي ديگه اي تو ظاهر داره ضمنا گيربكس بهينه شده و سيستم ضد لغزش داره

تولید ساندرو هم اکنون که آبان96میباشد، با گیربکس جدیدJHQ .ساندرو هم اکنون که آبان96میباشد، با گیربکس جدیدJHQتولید میشود و بهتر می توان با استپ وی مشابه سازی کرد.

سلام دوستان : دنبال میل باربند ساندور استپ وی هستم . از کجا تهیه کنم ؟ فابریک گیر میاد یانه ؟اگر کسی استفاده کرده ممنون میشم راهنماییم کند .؟

سلام دوستان : دنبال میل باربند ساندور استپ وی هستم . از کجا تهیه کنم ؟ فابریک گیر میاد یانه ؟اگر کسی استفاده کرده ممنون میشم راهنماییم کند .؟

بایدبرای نویسنده متاسف بودکه بدون تحقیق وصرف مشاهده اقدام به انتشارمطالبی نموده است که صحت ندارد.علت اختلاف قیمت ساندروواستپ وی درجعبه دنده وگیربکس این دوخودرواست.هرچندبزک بوزک استپ وی وارتفاع اون درخریداین خودروتاثیرقابل توجه ای داره اما اختلاق قیمت هرچندکه ازنظرمن توجیه پذیرنیست اما عمده این اختلاف قیمت بابت گیربکس استپ وی است وتغییرات جعبه دنده.فرمان پذیری استپ وی به مراتب بهترازساندرواست ودردنده عوض کردن شما جای خالی ندارید.

افزودن نظر جدید