ایساکو رکوردهای سال ۱۴۰۰ را طی ۹ ماهه زد

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) در پایان آذرماه امسال رکورد عرضه قطعات یدکی و ارایه خدمات پس از فروش در حوزه وارانتی سال ۱۴۰۰ را پشت سر گذاشت تا با این رشد چشم‌گیر، دسترسی مشتریان و دارندگان محصولات ایران‌خودرو به خدمات با کیفیت و قطعات اصلی را بیش از پیش ممکن سازد.
ایساکو رکوردهای سال ۱۴۰۰ را طی ۹ ماهه زد

به گزارش صنعت نویس، مدیر عامل ایساکو درخصوص گذر از رکورد عرضه قطعات یدکی گفت: این شرکت در حالی از ارزش عرضه قطعات یدکی سال قبل گذر کرد که در ۹ ماهه امسال ضمن تحقق برنامه فروش ۱۰۱ درصدی، رشد ۴۷ درصدی در تعداد قطعه فروش رفته نسبت به دوره مشابه سال گذشته را نیز به ثبت رسانده است.
بابک سلاجقه ادامه داد: افزایش روزافزون سهم بازار که نتیجه آن بهبود دسترسی مشتریان به قطعات اصلی و ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا در بازار قطعات و لوازم یدکی است، باعث ایجاد رابطه‌ برد-‌برد بین مشتریان و شرکت می‌شود و با این رویکرد، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به صورت مستمر در راستای بهبود و ارتقای دسترسی ذی‌نفعان به قطعات کوشش می‌کند.
وی درباره خدمات ارایه شده در شبکه خدمات پس از فروش نیز تشریح کرد: شرکت ایساکو با توسعه کمی و کیفی شبکه خدمات پس از فروش در کشور موفق شد، در ۹ ماهه ابتدایی سال جاری به حدود ۱.۹ میلیون مشتری گروه صنعتی ایران‌خودرو در نمایندگی‌های مجاز خدمات وارانتی (غیرگارانتی) ارایه دهد که این رقم تقریبا معادل تمامی پذیرش‌های غیرگارانتی در ۱۲ ماه سال گذشته است.
سلاجقه یادآور شد: استفاده مشتریان از خدمات پس از فروش در مدتی که خودرو دارای گارانتی است، یکی از فرهنگ‌سازی‌های مهمی است که در صنعت خودرو کشور روزبه‌روز بیش‌تر جا می‌افتد و مراجعه مشتریان به نمایندگی‌های مجاز در دوران وارانتی، نشان‌گر وفاداری دارندگان محصولات ایران‌خودرو به شبکه خدمات پس از فروش و یکی از دستاوردهای مهم مجموعه است.
وی ادامه داد: دارندگان محصولات ایران‌خودرو در حال حاضر بیش از گذشته به اهمیت مراجعه به نمایندگی‌های مجاز آگاهند و این اطمینان در آن‌ها ایجاد شده که وجود ابزار مخصوص در نمایندگی‌ها، کارشناسان و استادکاران مجرب و آموزش دیده، رعایت استانداردهای تعمیراتی، استفاده از قطعات باکیفیت و استاندارد، تضمین قطعات و خدمات ارایه شده و در نهایت نظارت دقیق بر شبکه خدمات پس از فروش توسط نهادهای مرتبط در داخل و خارج مجموعه، بیش از پیش زمینه‌ساز ارایه خدماتی باکیفیت و متمایز در حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو شده است.
گفتنی است، شرکت ایساکو علاوه بر تلاش در راستای افزایش عرضه قطعات یدکی اصلی و باکیفیت، در مسیر اجرای مسوولیت‌های اجتماعی خود نیز اقدامات مهمی در خصوص فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی خرید قطعات اصلی و مشکلات ناشی از به‌کارگیری قطعات تقلبی، بی‌کیفیت و غیر اصل صورت داده و با کشف چندین مرکز تولید، توزیع و فروش قطعات، بسته‌بندی، هولوگرام و نشان تقلبی، دست سودجویانی که جان و مال مردم را به بازی گرفته بودند را با کمک مراجع قضایی از این بازار کوتاه کرده است.
همچنین این مجموعه با اطلاع‌رسانی در خصوص مسایل ناشی از استفاده از قطعات غیراصل باعث شد دارندگان محصولات ایران‌خودرو، بیش از پیش نسبت به مزایای خرید لوازم یدکی اصل از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز ایساکو آگاه و نسبت به تهیه این محصولات ترغیب شوند.
منبع: ایکوپرس

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید