ایران‌خودروی فردا در مسیر صنعت دانش‌بنیان

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در پیامی فرارسیدن دهم تیرماه روز ملی صنعت و معدن را به کارکنان و دست‌اندرکاران حوزه صنعت و معدن به‌ویژه خانواده بزرگ صنعت خودروسازی کشور تبریک گفت و بر رشد و توسعه صنعت خودرو و رشد کیفی محصولات تولیدی تاکید کرد.

به گزارش صنعت نویس، متن کامل پیام مهدی خطیبی بدین شرح است:
به نام خداوند جان و خرد
در حالی به استقبال دهم تیرماه می‌رویم که چنین روزی در تقویم کشورمان همواره یادآور مجاهدت، مسوولیت‌پذیری و تلاش‌های ارزشمند بزرگ‌مردان عرصه صنعت و معدن است. بخش مهمی که بی‌تردید مسوولیت سنگین توسعه و رشد اقتصادی کشور را بر دوش دارد. ضمن سپاس و قدردانی از یکایک کارکنان و دست اندرکاران حوزه صنعت و معدن، بر خود فرض می‌دانم صمیمانه‌ترین تبریک‌ها و دستمریزاد را تقدیم وجود شریف‌تان کنم؛ به شما انسان‌های خستگی ناپذیری که چرخ عظیم تولید همواره با دستان پرتوان شما به گردش در آمده است.
همچنین مراتب سپاس و پاسداشت خود را از همکاران و هم‌سنگران گرانقدرم در صنعت خودروسازی کشور به‌ویژه گروه صنعتی ایران‌خودرو که همواره پیشرو و پیشران دیگر صنایع بوده‌اند، ابراز داشته و دعای خیرم را بدرقه راه‌شان می‌کنم.
نیک می‌دانیم که صنعت خودرو کشور، یکی از کانون‌های مورد هدف تحریم‌های بین‌المللی بوده است؛ بر این هجمه ناجوانمردانه، بدعهدی شرکای خارجی را هم بیفزایید تا ژرفای ظلمی که بر صنعت خودرو رفته را دریابید، اما جهادگران این عرصه با نوآوری، تلاش‌های روزافزون و عبور از درون ناممکن‌ها، آبرو و اعتبار صنعت خودرو کشور را صیانت کردند.
با تاکید مقام معظم رهبری در خصوص «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال»، حرکت رو به جلو و گسترش فعالیت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های گوناگون این گروه صنعتی، در دستور کار جدی قرار گرفته و بخش مهمی از فعالیت‌های ما را رقم زده است. ما برآنیم در توسعه همکاری با شرکت‌های دانش بنیان از مزیت‌هایی چون کوتاه شدن زمان اجرای پروژه‌ها، تولید محصولات با کیفیت و عرضه خودروهای برقی و اقتصادی بهره ببریم. از این رو با شناسایی و جذب نخبگان و جوانان مستعد و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توان دانشی آنان، به توسعه صنعت خودرو کشور خواهیم پرداخت. ضمن این‌که با بسترهای به وجود آمده، از مشاوره، ایده‌های خلاقانه و همکاری نخبگان ایرانی خارج از کشور که مشتاق خدمت به صنعت خودرو کشورمان هستند، بهره مند خواهیم شد.
بدیهی است، به منظور رسیدن به اهداف مورد نظر که همانا سرفرازی و ایستادن در نقطه اوج صنعت خودروسازی کشور است، همچون خودروسازان بزرگ جهان، نیازمند حمایت‌های دولت محترم و دست اندرکاران امر هستیم. بی شک این حمایت‌ها، مجموعه صنعت را به موتور محرکه اقتصاد کشور مبدل خواهد ساخت.
بار دیگر به پاس تمامی سخت‌کوشی‌ها، مسوولیت‌پذیری‌ها و اندیشه‌های نوآورانه شما صنعتگران خدوم و همه کسانی که در کسب دستاوردها و افتخارات حوزه صنعت و معدن سهیم بوده‌اند، فرارسیدن دهم تیر را تبریک و تهنیت می‌گویم.
منبع: ایکوپرس

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید