انتصاب معاون بین‌الملل شرکت نفت

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران طی حکمی سید مجید هدایت‌زاده را به عنوان معاون خود را در امور بین الملل منصوب کرد.
انتصاب معاون بین‌الملل شرکت نفت
به گزارش صنعت نويس، رکن‌الدین جوادی با صدور حکمی سید مجید هدایت زاده را به عنوان معاون خود در امور بین الملل منصوب کرد.
 
در متن حکم معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران خطاب به سید مجید هدایت زاده آمده است:
 
«با توجه به تغییرات در ساختار سازمانی شرکت ملی نفت ایران و با عنایت به تجربیات و توانمندی ها و حسن سابقه جنابعالی و حسب هماهنگی به عمل آمده با وزیر محترم نفت، به موجب این حکم به عنوان «معاون مدیرعامل در امور بین الملل» منصوب می شوید تا با ساماندهی وظایف شرکت ملی نفت ایران در حوزه بین الملل در راستای اهداف اساسنامه و برنامه‌های مصوب توسعه و همچنین تدوین و پیشنهاد راهبردهای مورد نیاز در چارچوب سیاستهای اقتصاد مقاومتی برای حضور موفق در بازارهای بین المللی اقدام کنید.
 
هماهنگی، نظارت و راهبری شرکتها و واحدهای فعال در حوزه بین الملل شامل شرکت ملی صادرات گاز ایران، شرکت نیکو، مدیریت امور بین الملل و دفتر نمایندگی شرکت ملی نفت ایران در عراق از وظایف معاونت مدیرعامل در امور بین المللی خواهد بود.
 
توفیقات جنابعالی را در انجام وظایف محوله از خداوند منان خواستارم.»
 
به گزارش فارس، به نظر می‌رسد بر اساس این حکم و با توجه به اسانامه جدید شرکت ملی نفت، سمت معاونت بین‌الملل شرکت ملی نفت به عنوان یک سمت جدید در چارت سازمانی شرکت ملی نفت تعریف شده است و شرکت‌های ملی صادرات گاز ایران و نیکو و همچنین مدیریت امور بین الملل و دفتر نمایندگی شرکت ملی نفت در عراق به عنوان زیرمجموعه‌های این معاونت جدید تعریف شده‌اند.
 
هدایت‌زاده در سال های دور در سمت‌های مدیر امور بین‌الملل شرکت ملی نفت و مدیر عامل شرکت نیکو و سفیر ایران در ایتالیا فعالیت کرده است. وی همچنین در سال 67 به عنوان کاندیدای تصدی وزارت بازرگانی معرفی شد اما تنها کسی بود که از بین وزرای معرفی شده نتوانست از مجلس وقت رای اعتماد بگیرد. هدایت‌زاده همچنین در قالب شرکت خصوصی پرل‌انرژی وارد فرآیند توسعه میدان گازی کیش با مدیریت بانک ملت شد که این پروژه به دلایل مختلف با توفیق همراه نشد.

افزودن نظر جدید