انتخابی نامطمئن!

چند روز پیش، پس از بررسی‌های فراوان تصمیم گرفتم تا سیستم بخاری و آبگرمکن خود را جمع کرده و با پس‌اندازی که داشتم پکیج دیواری بخرم.
انتخابی نامطمئن!

به گزارش صنعت نویس، احساس می‌کردم می‌توانم به محصولات ساخت داخل به ویژه شرکت‌های قدیمی اعتماد کنم از این رو محصولی از شرکت بوتان را در شهرم خریداری کردم.

پس از تماس با نمایندگی این شرکت در شهر محل اقامتم، متوجه شدم که کلا باید سیستم گاز و لوله‌کشی را تغییر دهم. اگرچه کار سختی بود اما دلخوش به این بودم که با نصب پکيج بوتان تمام این سختی‌ها از تنم بیرون می‌آید.
چه خوش خیال بودم چرا که تازه اول گرفتاری‌هایمان بود. چهار روز از نصب پکيج نگذشته بود که متوجه شدم سیستم از کار افتاده است.
سریع با سرویسکار مجاز شرکت تماس گرفتم. وقتی آمد گفت که نمي‌دانم چه اتفاقی افتاده و این اولین بار است چنین پدیده‌ای را مشاهده می‌کنم. با چند قطعه آن، وَر رفت و نهایتا گفت یا سیستم تهویه آن دچار مشکل شده یا سیستم برقی‌اش.
قول داد تا شب پکيج را درست کند چون‌ متوجه شد که ما کلا سیستم آبگرمکن را جمع کرده بودیم.
از آن قول دادن امروز ۵ روز می‌گذرد. شهر ما با بارش سنگین برف در دو روز گذشته مواجه شده و من و خانواده‌ام مجبوریم در سرمای طاقت فرسا به سر ببریم و قطره‌ای آب داغ نداشته باشیم و نتوانیم استحمام کنیم یا حتی ظرف بشوییم.
هرچه با سرویسکار تماس می‌گیرم وعده امروز و فردا می‌دهد. با نمایندگی مرکزی در تهران تماس گرفتیم که در کمال تعجب گفت اگر میخواهید یک سرویسکار دیگری برای شما بفرستیم ولی هزینه‌اش را خودتان بپردازید! یادآوری کردیم که این دستگاه ۲۴ ماه گارانتی دارد نه ۵ روز! وعده دادند که تا ۴۸ ساعت تعمیر می‌کنند! حالا ما مانده‌ایم و سرما و برف و آب یخ و در بدوی‌ترین شکل ممکن زندگی می‌کنیم آن هم به برکت پکيج دیواری بوتان که انتخابی سراسر نامطمئن بود!
آیا نتیجه اعتماد به شرکت‌های قدیمی و معتبر باید این باشد که من و خانواده‌ام در سرما به سر ببریم و با توجه به بارش شدید برف به خود بلرزیم؟
اگر انتخابی مطمئن کرده بودیم حتما در این لحظات از دیدن برف زمستانی لذت می‌بریم نه اینکه بلرزیم!

اقتصادنامه

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید