امکان پرداخت قسطی بدهی تردد در طرح ترافیک

مشاور معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر اینکه شهرداری تلاش می‌کند تا جایی که ممکن است از جریمه شدن مردم جلوگیری کند، از امکان پرداخت قسطی بدهی عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک خبر داد.

علی پیرحسینلو در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه از امروز برای خودروهایی که بابت تردد در محدوده طرح ترافیک بدهکارند پیامک‌هایی به منظور پرداخت اقساط فصلی ارسال می‌شود،اظهارکرد: این پیامک‌ها به تفکیک فصل برای ترددکنندگان غیرمجاز در محدوده طرح ترافیک ارسال شده است که علاوه بر میزان بدهی، شناسه قبض و پرداخت هم در آن‌ها مشخص شده است. وی با بیان اینکه این پیامک‌ها برای کسانی که در سایت «تهران من» ثبت نام کرده و کسانی که در این سایت ثبت نام نکرده‌ اما در محدوده طرح ترافیک تردد کرده‌اند، ارسال می‌شود، گفت: ما معتقدیم تا جایی که ممکن است باید کاری کنیم که مردم جریمه نشوند و به رفتار قانونی، پرداخت به‌موقع عوارض و تردد مجاز تشویق شوند. مشاور معاون شهردار تهران بیان اینکه شهروندان می‌توانند به سه شیوه بدهی عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک خود را پرداخت کنند،اظهارکرد: در شیوه اول، افراد می‌توانند با استفاده از شناسه قبض و شناسه پرداخت که در این پیامک‌ها آمده از طریق کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، بدهی خود را پرداخت کنند.

پیرحسینلو ادامه داد: در شیوه دوم، افراد می‌توانند پس از ثبت‌نام با ورود به سایت «تهران من» و کلیک روی گزینه لیست ترددها در مقابل مشخصات خودرو، با کلیک روی گزینه آبی‌رنگ بدهی خود را پرداخت کنند. وی گفت: همچنین در شیوه سوم، افراد می‌توانند بدون نیاز به اخذ نام کاربری و رمز عبور در صفحه اول سایت «تهران من» روی گزینه پرداخت بدهی - که اخیرا فعال شده است - کلیک کنند و با وارد کردن شماره پلاک خودرو، مبلغ بدهی خود را ببینند و همانجا پرداخت کنند.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید