اقدام دانش پایه ایسیکو برای افزایش امنیت حمل قطعه و خودرو

شرکت مهندسی خدمات صنعتی ایران‌خودرو (ایسیکو) با به کار بردن نرم افزار دانش‌پایه مدیریت سفر، موفق شده تا امنیت حمل قطعات خودروها به سایت‌های تولیدی را به حداکثر ممکن افزایش دهد و این نرم‌افزار به زودی برای افزایش امنیت حمل خودرو به نمایندگی‌ها نیز به کار گرفته خواهد شد.
اقدام دانش پایه ایسیکو برای افزایش امنیت حمل قطعه و خودرو

به گزارش خودرونامه، حسین محمدی، مدیرعامل ایسیکو در این باره گفت: راه‌اندازی نرم‌افزار ردیابی محموله‌ها به وسیله GPS و مدیریت سفر، امکان کنترل آغاز و پایان فرآیند حمل و محاسبه شاخص‌های مهم لجستیکی را برای مجموعه سیستم‌های لجستیکی ایسیکو، فراهم کرده است.
وی افزود: این شاخص‌ها شامل زمان بارگیری قطعات خودرو، انحراف زمان تحویل بار به مشتری و انحراف زمان تحویل‌گیری است که با پایش مستمر از زمان بارگیری تا تحویل بار به سایت‌های تولیدی ایران‌خودرو در سطح کشور، تمامی فرآیند نظارت شده و امنیت حمل را به حداکثر رسانده است و این نرم‌افزار به زودی برای حمل خودروها به نمایندگی‌های سطح کشور نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.
مدیرعامل ایسیکو، مزایای راه‌اندازی این نرم‌افزار را امکان ارتباط تعاملی با عوامل لجستیکی، فرآیند حمل در زمان تغییر برنامه مبدا، مقصد، راننده و پیمانکار حمل دانست و گفت: افزون بر این، امکان دسترسی به منابع بیشتر حمل از طریق دسترسی پایانه‌های بار و همچنین مکانیزم‌های اعلام بار اختصاصی در شبکه ناوگان تحت پوشش و ناوگان‌های در مسیر مبدا بارگیری (تهران)، عملیاتی کردن کیف پول الکترونیکی رانندگان و شرکت‌ها، اعتبارسنجی و اصالت‌سنجی راننده و ناوگان از سازمان راهداری میسر شده است.
مدیرعامل ایسیکو گفت: به زودی با ایجاد موبایل‌اپ ایسیکو، با ارسال کد محرمانه به نمایندگی و ثبت آن در موبایل‌اپ راننده، تحویل خودرو به نمایندگی‌ها پایش و از رسیدن آن به مقصد در زمان مقرر اطمینان حاصل خواهد شد.
وی در ادامه گفت: در خردادماه امسال رکورد حمل خودرو با حمل بیش از ۵۰ هزار دستگاه از سایت‌های تولیدی ایران‌خودرو در سطح کشور به نمایندگی‌ها توسط شرکت ایسیکو شکسته شده است.
محمدی تاکید کرد: افزایش حمل موثر خودرو با تلاش همکاران مدیریت حمل محصول و بدنه ایسیکو و با همکاری مدیریت تحویل و لجستیک شرکت ایران خودرو به نتیجه رسید.
وی تصریح کرد: تعداد درخواست‌های حمل در خردادماه امسال برای انجام محمولات گروه صنعتی ایران خودرو با استفاده بهینه از ظرفیت ناوگان موجود و انتقال قطعات با اولویت میلک‌ران، حدود ۱۲ هزار بوده که استفاده از این روش، مبالغ قابل توجهی کاهش هزینه برای گروه صنعتی ایران خودرو در بر داشته است.
محمدی افزود: تعداد ناوگان حمل قطعات در سه ماهه اول امسال ۲۰هزار و ۲۸۲ ناوگان بوده و این در حالی است که در مدت زمان مشابه سال گذشته ۱۸هزار و ۲۸۷ حمل انجام شده بود که این آمار نشان‌دهنده افزایش ۱۰ درصدی حمل قطعات نسبت به مدت زمان مشابه سال است.
منبع: ایکوپرس

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید