افزایش قیمت رسمی مواد شوینده

بختیار علم بیگی، رئیس انجمن صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی گفت: در موضوع قیمت مواد شوینده تصمیم گیرنده نهایی سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است که براساس تصمیم آن‌ها اقلام شوینده تا ۱۵ درصد افزایش قیمت را داشته که از دو روز گذشته اعمال شده است.
افزایش قیمت رسمی مواد شوینده

به گزارش صنعت نویس، در روزهالی اخیر شاهد نابسمانی و اخبار ضد و نقیض در مورد نحوه و میزان افزایش قیمت مواد شوینده بودیم بطوریکه رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد شوینده و پاک کنندگان روز پنجشنبه گفت که انجمن صنایع شویندگان با توجه به بالا رفتن هزینه‌های سربار، نرخ ارز و مشکلات در تامین مواد اولیه تقاضای افزایش 30 تا 80 درصدی نرخ مواد شوینده را کردند اما سازمان حمایت با این تقاضا موافقت نکرد. تقاضای این انجمن برای افزایش نرخ مواد شوینده به این شرح است؛ افزایش 70 درصدی نرخ مواد شوینده دستی، افزایش 65 درصدی نرخ مواد شوینده ماشینی، افزایش 60 درصدی نرخ مایعات دستشویی و ظرفشویی، افزایش 50 درصدی نرخ شامپو و سایر محصولات شوینده، افزایش 80 درصدی نرخ صابون و خمیر دندان.

از همین روی بختیار علم بیگی، رئیس انجمن صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی، در مورد میزان افزایش قیمت اقلام شوینده گفت: در این موضوع تصمیم گیرنده نهایی سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است که براساس تصمیم آنها اقلام شوینده تا 15 درصد افزایش قیمت را داشته که از دو روز گذشته اعمال شده است.

وی افزود: البته قرار شد که بررسی نهایی صورت بگیرد و الان تولیدکنندگان در حال مذاکره با دولت هستند تا قیمت مواد اولیه تعدیل شود.

منبع: ایلنا

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید