اعلام اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های خاص کنکور

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت، زمان و آدرس محل مصاحبه، معاینه و گزینش رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش صنعت نویس، دکتر حسن مروتی با اعلام این خبر گفت: فهرست اسامی معرفی‌شدگان چند برابرظرفیت از بین متقاضیانی که کدرشته محل‌های دارای شرایط خاص دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی را انتخاب کرده و حدنصاب چند برابر ظرفیت لازم را کسب کرده‌اند، با رعایت تقدم انتخاب رشته در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور درج شده است.

وی افزود: معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت باید قبل از مراجعه به موسسه ذیربط، برای اطلاع از برنامه زمانی و مکان، مدارک مورد نیاز و شرایط عمومی و اختصاصی جهت انجام مراحل مصاحبه، معاینه و یا سایر مراحل گزینش حتماً به درگاه اطلاع‌رسانی موسسه یا ارگان معرفی شده محل مصاحبه نیز مراجعه کنند.

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در مورد اعلام نتایج نهایی این رشته محل‌ها گفت: در گزینش نهایی هر رشته منحصراً کسانی قبول اعلام خواهند شد که طبق برنامه زمانی در مصاحبه و یا سایر مراحل گزینش به شرح مندرج در این اطلاعیه شرکت نموده و در این مرحله موفق شوند و صلاحیت عمومی آنان نیز توسط هیئت ‌مرکزی گزینش ذیربط تائید شود و ضوابط انتخاب رشته فوق را نیز رعایت نموده و همچنین حدنصاب نمره علمی نهایی برای هر رشته را هم کسب کنند. اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی این دانشگاه‌ها نیز به همراه نتایج سایر رشته‌های متمرکز آزمون سراسری اواخر شهریورماه اعلام خواهد شد.

دکتر مروتی در پایان خاطرنشان کرد: ضرورت دارد متقاضیانی که کدرشته محل‌های دارای شرایط خاص دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی را انتخاب کرده‌اند جهت اطلاع از جزئیات زمان و آدرس محل مصاحبه، معاینه و گزینش رشته‌های تحصیلی به اطلاعیه‌ای که در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر شده است مراجعه و آن را به دقت مطالعه کنند.
منبع: ایسنا

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید