آینده طلا چه می شود؟

در نظرسنجی این هفته کیتکو، کارشناسان پیش بینی کردند طلا همچنان به روند صعودی خود ادامه خواهد داد.

به گزارش صنعت نویس،سرمایه گذاران وال استریت و خرده فروشی انتظار دارند که قیمت طلا در هفته به روند صعودی خود ادامه دهد حتی در شرایطی که بازار در میانگین متحرک 50 روزه با مقاومت شدیدی روبرو است.

نظرسنجی طلا هفتگی کیتکو نیوز نشان می دهد که احساس قوی در بین سرمایه گذاران مین استریت و تحلیلگران وال استریت همچنان قوی است زیرا قیمت طلا در اواسط هفته به بالاترین سطح یک ماهه رسیده است.

با افزایش فشارهای تورمی به سطح بی سابقه ، بسیاری از تحلیلگران همچنان شاهد حمایت بیشتر از طلا هستند. علیرغم تهدیدهای پیش رو ، فدرال رزرو همچنان تورم بالاتر را موقت اعلام کرده و انتظار دارد موضع سیاست پولی فوق العاده تطبیقی ​​خود را برای آینده قابل پیش بینی حفظ کند.

آدریان دی ، رئیس Adrian Day Asset Management ، گفت که او همچنان نظر صعودی را در برابر طلا باقی مانده زیرا این فلز گرانبها همچنان یک دارایی جذاب است زیرا بانک های مرکزی در سراسر جهان اعتبار خود را در بازارهای مالی از دست می دهند.

او گفت: « بیشتر و بیشتر سرمایه گذاران به فدرال رزرو و سایر بانک های مرکزی اعتماد ندارند و آنها می فهمند که تورم قوی تر و پایدارتر از آنچه فدرال رزرو اعلام کرده بود ، است.»

چشم انداز صعودی طلا پس از شهادت جروم پاول رئیس فدرال رزرو در کنگره که گفت که اگرچه تورم می تواند در چند ماه آینده به حرکت خود ادامه دهد ، اما آنها همچنان رشد را موقت می دانند، ادامه پیدا کرد. او افزود که شرایط اقتصادی برای ایجاد تغییر در سیاست های پولی "هنوز راههای دور" را دارد.

آدریان گفت:« ما همچنان انتظار داریم که حفظ دامنه فعلی برای نرخ وجوه فدرال مناسب باشد تا زمانی که شرایط بازار کار به سطوح مطابق با ارزیابی کمیته از حداکثر اشتغال برسد و تورم به 2 درصد افزایش یابد.»
این هفته 16 تحلیلگر وال استریت در نظرسنجی طلای کیتکو نیوز شرکت کردند. در میان شرکت کنندگان ، 9 یا 56٪ افزایش قیمت طلا را پیش بینی کردند. به طور همزمان ، سه رأی دهنده ، یا 19٪ ، انتظار دارند هفته جاری کاهش قیمت ها را پیش بینی کنند و چهار تحلیلگر ، یا 25٪ انتظار می رود در کوتاه مدت معاملات خنثی باشد.

در همین حال ، 836 رای در نظرسنجی های آنلاین خرده فروش ها به دست آمد. از این تعداد 556 پاسخ دهنده یا 67٪ به دنبال افزایش طلا در هفته بودند. 144 نفر دیگر ، یا 17٪ ، کمتر اعلام کردند ، در حالی که 136 رای دهنده ، یا 16٪ ، از نظر قیمت بی طرف بودند.

این احساس صعودی در حالی اتفاق می افتد که قیمت طلا در هفته نسبتاً کم شده است. معاملات آتی طلای اوت (شهریور) آخرین بار در هر اونس 1813.80 دلار معامله شد که در مقایسه با جمعه گذشته 0.17 درصد رشد داشت. برخی از تحلیلگران اشاره کرده اند که سطح واقعی مقاومت در برابر تماشا، هر اونس 1850 دلار است.

منبع:اقتصادنیوز

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید