آینده درخشان در انتظار صنعت پتروشیمی

مدیرعامل سابق شرکت ملی صنعت پتروشیمی ایران گفت: آینده درخشانی برای صنعت پتروشیمی ایران پیش‌بینی می‌کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، عباس شعری مقدم مدیر عامل سابق شرکت ملی صنعت پتروشیمی، امروز در جمع خبرنگاران در افتتاحیه بیست و یکمین نمایشگاه نفت گاز پتروشیمی اظهار داشت: کشور ما در سایه امنیت و  همچنین وجود منابع فراوان و استفاده از جوانان با استعداد توانسته پیشرفت‌هایی را در صنعت پتروشیمی داشته باشد ، بنابراین آینده درخشانی برای صنعت پتروشیمی پیش‌بینی می‌شود.

شعری مقدم در ادامه عنوان کرد: برگزاری این نمایشگاه (شرکت نفت و گاز و پتروشیمی) نشان داد که کشورهای خارجی علاقمند به حضور و سرمایه‌گذاری در ایران هستند.

مدیر عامل سابق شرکت ملی صنعت پتروشیمی ایران در ادامه عنوان کرد: خوشبختانه بعد از پسا برجام در زمینه تکنولوژی به بسیاری از کشورهای توسعه‌یافته نزدیک شدیم این در حالی است که در مورد سرمایه‌گذاری در این صنعت نیازمند سرمایه هستیم.

شعری مقدم در ادامه با اشاره به اینکه ایران همانند بسیاری از کشورها در خصوص امور بانکی بسیار محتاط عمل می‌کند اظهار کرد: بانک‌های این آمادگی را ندارند و امیدواریم تا پایان سال این نگرانی برطرف شود.

وی در ادامه از سرمایه‌گذاری شرکت‌ها به خصوص در خصوص عهدشکنی کشور چین گفت و یادآور شد: کشور چین در دوران تحریم بسیار به  ما کمک کرد این در حالی است که بعد از پسابرجام بحث رقابت شکل گرفت و هر کشوری که تکنولوژی بهتری ارائه دهد بیشتر تمایل به همکاری با آن خواهد بود چرا که هدف ما توسعه اشتغالزایی است.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید