آمار ثبت نام در سامانه فروش خودروهای وارداتی

مدیر طرح واردات خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت به نقاط مبهم طرح فروش خودروهای وارداتی اشاره کرد و گفت: تاکنون ۵١ هزار متقاضی در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند و تا ساعت ١٨ فردا (پنجشنبه ١١ اسفند ماه) ادامه خواهد داشت، همچنین تا این لحظه تصمیمی برای تمدید مهلت ثبت‌نام گرفته نشده است.

به گزارش صنعت نویس،مهدی ضیغمی در نشست صبح امروز با موضوع بحث‌های پیرامون طرح واردات خودرو که در محل وزارت صمت برگزار شد، اظهار کرد: تا شب گذشته ۵١ هزار ثبت‌نام انجام شده است که البته به معنای ثبت‌نام‌ قطعی نیست و پس از اتمام مهلت ثبت‌نام که ساعت ١٨ فردا (پنجشنبه ١١ اسفند ماه) در نظر گرفته شده و تا این لحظه تصمیمی برای تمدید آن گرفته نشده است، بررسی‌ شرایط افراد ثبت‌نام‌ کننده انجام می‌شود و ثبت‌نام شده‌های قطعی برای ادامه فرآیند ثبت‌نام اعلام خواهند شد.

مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت در پاسخ به سوال ایسنا، مبنی بر قرعه‌کشی از افراد ثبت‌نام‌ کرده در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، تصریح کرد: قرعه‌کشی به معنای قرعه‌کشی‌هایی که تاکنون برای خودروهای داخلی انجام شده، نیست؛ این قرعه‌کشی به جهت تعیین نوبت دریافت خودرو و تعیین لیست انتظار افراد متقاضی و نوبت تخصیص است که چه زمان خودروی خود را تحویل بگیرند. بنابراین فردی حذف نخواهد شد مگر آنکه خود متقاضی بخواهد انصراف دهد.

وی در پاسخ به سوال دیگر ایسنا مبنی بر اینکه پس از اتمام مهلت زمان ثبت‌نام، چه زمان قرعه‌کشی انجام خواهد شد؟ گفت: حدوداً دو تا سه روز زمان لازم است تا بررسی‌ها انجام شود که افراد ثبت‌نام‌ کننده حائز همه شرایط ثبت‌نام باشند. فرآیند قرعه‌کشی هم یک روز انجام خواهد شد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید