آغاز فروش جدید ایران خودرو

گروه صنعتی ایران‌خودرو در دومین طرح پیش‌فروش یکساله محصولات خود در سال جدید و همزمان با پنجمین طرح حمایت قانون خانواده چهار محصول خود را عرضه کرده است. این طرح از امروز ششم اردیبهشت ماه به مرحله اجرا در آمده و تا پایان روز پنجشنبه (۸ اردیبهشت) ادامه داشته و طبق روال قرعه‌کشی آن شنبه هفته آتی (۱۰ اردیبهشت) برگزار می‌شود.

به گزارش صنعت نویس، در ادامه روند اجرای طرح‌های فروش در سه‌شنبه‌های ایران‌خودرو، این هفته که هفدهمین طرح پیش‌فروش یکساله ایران‌خودرو و دومین مرحله آن در سال ۱۴۰۱ است، چهار محصول این گروه خودروسازی عرضه شده است؛ این در حالیست که همزمان با این طرح، دومین طرح حمایتی پیش‌فروش محصولات این گروه خودروسازی (و در مجموع پنجمین طرح حمایتی ایران‌خودرو از قانون مذکور) برای اختصاص خودرو به مادران دارای دو فرزند و بیشتر اجرا می‌شود.

آخرین طرح پیش‌فروش اجرا شده برای محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو در اواخر فروردین ماه برای هشت محصول برگزار شد.

حال این گروه خودروسازی در دومین طرح از پیش‌فروش محصولات خود چهار محصول شامل تارا در دو مدل دستی و اتوماتیک و دناپلاس توربوشارژر در دو مدل اتوماتیک و دستی با گیربکس شش سرعته و فرمان برقی را عرضه کرده است. متقاضیان می‌توانند از امروز (۶ اردیبهشت ماه) تا پایان روز پنجشنبه (۸ اردیبهشت ماه) با مراجعه به سایت اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir، نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام کنند.

موعد تحویل این خودروها، فروردین و اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ و مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد منتخبان، در نظر گرفته شده است.

طبق روال سه‌شنبه‌های ایران‌خودرویی، مراسم قرعه کشی برای انتخاب مشتریان نهایی شنبه هفته آینده (۱۰ اردیبهشت ماه) در حضور نهادهای نظارتی برگزار و از طریق سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش خواهد شد.

مشتریان منتخب این طرح ظرف مدت سه روز فرصت دارند تا مبلغ پیش‌پرداخت خودرو را از طریق همان سایت فروش اینترنتی محصولات واریز کنند. بدیهی است که عدم واریز مبلغ علی‌الحساب در مدت تعیین شده، به منزله انصراف خواهد بود و ثبت‌نام متقاضی کان‌لم‌یکن تلقی خواهد شد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید