آغاز تولید انبوه دناپلاس مجهز به گیربکس شش دنده

براساس اجرای رویکرد گروه صنعتی ایران خودرو در توسعه و بهبود محصولات فعلی و با توجه به درخواست مشتریان، دناپلاس مجهز به گیربکس شش دنده دستی به تولید انبوه رسید و آماده ورود به بازار شد.
آغاز تولید انبوه دناپلاس مجهز به گیربکس شش دنده

به گزارش صنعت نویس، قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت کیفیت محصول، نظارت‌های دقیقی در فرآیند طراحی، انطباق و تولید محصول صورت گرفته است.
کیانوش پورمجیب افزود: پس از عرضه محصول راناپلاس مجهز به گیربکس شش سرعته و استقبال مشتریان به خصوص قشر جوان، ارتقای تکنولوژی محصول پرطرفدار دناپلاس و افزایش تعداد دنده از پنج به شش در دستور کار قرار گرفته و طبق برنامه‌ریزی، تا پایان سال ۱۵ هزار دستگاه از این محصول روانه بازار خواهد شد.
وی مهم‌ترین مزیت خودروی دنا پلاس با گیربکس شش سرعته را افزایش شتاب خودرو و کاهش پنج درصدی مصرف سوخت در سرعت‌های بالای ۱۲۰ کیلومتر در ساعت دانست و گفت: ارتقای گیربکس محصولات تاثیر قابل توجهی در کاهش آلایندگی‌ها خواهد داشت.
پورمجیب با بیان این که گیربکس شش سرعته در شرکت دانش پایه نیرومحرکه طراحی و داخلی سازی شده، ادامه داد: ارتقا و پیشرفت این شرکت در کنار ارتقای سازندگان و تامین کنندگان بخشی از دستاوردهای این محصول است.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو افزود: تولید این گیربکس چه در اجزای داخلی و چه در اجزای خارجی و انطباق آن با موتور توربو شارژ، به صورت کامل بر مبنای دانش بومی داخلی‌سازی شده است که از دانش به وجود آمده، در حوزه‌های دیگری از قوای محرکه نیز استفاده خواهد شد.
وی از تولید دو موتور EF۷NA+ و EF۷TC+ در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: این موتورها به همراه گیربکس شش دنده داخلی‌سازی شده در محصولاتی نظیر دنا و سورن به کار خواهد رفت.
منبع: ایکوپرس

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید