هدیه دردسرساز همراه اول

همراه اول اخیرا امکان استفاده از هدیه اینترنت 3 گیگابایت به مشترکین خود داده که برخلاف اسم آن با ایجاد هزینه برای برخی مشترکین خود، موجبات دردسر، ناراحتی و ضرر آنها را فراهم کرده است.
هدیه دردسرساز همراه اول

به گزارش خبرنگار صنعت نویس بسته هدیه اینترنت نام برده شده شامل 3 گیگابایت ویژه محتوای داخلی است.
جزئیات سایت های داخلی نیز در لینکی معرفی کرده است.
اما در اینجا چند سوال مطرح می شود که هدف این کار اپراتور به عنوان هدیه را زیر سوال می برد.
اولا که امکان ندارد کسی بتواند محتوای مورد نیازش را مشخص کند که بداند در حال استفاده از محتوای داخلی است یا خیر و بتواند آن را جستجوو کند.
دوم این که خیلی ها معنای چندان واضحی از محتوای داخلی برداشت نخواهند کرد و در واقع با دیدن نام بسته ۳ گیگابایتی به دنبال استفاده دلخواه از آن خواهند بود.
سوم این که اگر شما از محتوای داخلی استفاده نکنید و بسته اینترنتی فعال نیز نداشته باشید، باید بهای گزاف هزینه اینترنت آزاد را بپردازید.
این به معنی واقعی سو استفاده از مشتری است!
بنابراین ها می توان همراه اول از با لطایف الحیل و به اسم هدیه نوعی خیانت در حق مشتریان خود روا داشته است و قطعا کم نیستند کسانی که از این اینترنت استفاده و متضرر شده اند.
از این جهت نام این کار را می توان خیانت نهاد که در محتوای اطلاع رسانی شده به مشتری هیچ توضیحی ارایه نشده که اگر از محتوای غیرداخلی استفاده کرده و بسته فعال نداشته باشید چه هزینه ای قرار است از جیب بپردازید.
این سیاست کثیف سال هاست از سوی همراه اول در حال اجراست و حتی شما اگر بسته فعالتان رو به اتمام باشد و بسته جایگزین نداشته باشید، هزینه اینترنت آزاد این اپراتور شما را نقره داغ خواهد کرد.
بنابراین در صورت خریداری بسته در درجه اول یا تمدید خودکار آن را فعال کنید و یا برای جلوگیری سو استفاده این اپراتور استفاده از اینترنت با تعرفه آزاد را با شماره گیری *100*113# غیر فعال کنید.
چیزی که همراه اول قیدی به اطلاع رسانی در خود نمی بیند!

برچسب‌ها :

دیدگاه‌ها

من خودم به نوبه متضرر شدم و اگر حرام و حلالی باشد که هست من حلال نمی کنم از گوست سگ حرامتر

افزودن نظر جدید