قرارداد تولید ۵هزار تن ریل ملی امضا شد

با حضور وزیر راه و شهرسازی قرارداد تولید ۵هزارتن ریل ملی امضا شد.
قرارداد تولید ۵هزار تن ریل ملی امضا شد

صنعت نويس: در حاشیه نمایشگاه توانمندی‌های فنی و مهندسی ایرانی با محوریت رونق تولید، قرارداد تولید 5هزار تن ریل ملی بین شرکت ذوب‌آهن اصفهان و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) امضا شد.

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه امضای این قرارداد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خط راه‌آهن چابهار به زاهدان به 50هزار تن ریل نیاز دارد که امروز قرارداد تولید 5هزار تن آن امضا شد که قدم مهمی در خودکفایی در تولید ریل است.

این عضو کابینه دولت در خصوص تردد کامیون‌ها بین مرز ایران و عراق و ورود کامیون ایرانی به عراق گفت: همه این مسائل نیازمند هماهنگی است و هماهنگی لازم در این خصوص از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی ایران انجام خواهد شد.

وی در خصوص افزایش قیمت بلیت در ایام نوروز گفت: مانند سال‌های گذشته قیمت بلیت اتوبوس از 25 اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی افزایش می‌یابد و سپس به حالت قبل بازمی‌گردد.

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سؤالی در خصوص پروازهای ایران به چین گفت: پرواز مسافری ماهان به چین به همان تعداد که دولت مصوب کرده انجام شد و تعداد پروازهای باری برای جابه‌جایی کالای ضروری با تأیید وزارت بهداشت برقرار شد.
تسنيم

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید