بخشنامه جدید خودروسازان

خودرو خود را از کارخانه تحویل بگیرید

گروه خودروسازی سایپا در بخشنامه ای به نمایندگی های خود، پروسه تحویل حضوری خودرو به مشتریان را در ادارات فروش تهران و کاشان اعلام کرد.
خودرو خود را از کارخانه تحویل بگیرید

به گزارش خبرنگار صنعت نویس،ایران خودرو و سایپا اخیرا در بخشنامه ای به نمایندگی های خود اعلام کرده اند که مشتریان کما فی السابق می توانند برای دریافت خودروهای ثبت نامی شان به سایت های تولیدی و ادارات فروش مراجعه کنند. در صورتی که مشتریان این موضوع را نپذیرند، باید منتظر بمانند تا پروسه حمل خودرو از سایت های تولیدی به ویژه شهرستان ها به نمایندگی خودروسازان، طی شود. در حال حاضر ایران خودرو با وجود آنکه هنوز محصولات ثبت نامی در فروش فوق العاده قبلی اش را تحویل نداده، فروش سوم را نیز برگزار و خود را آماده اجرای مرحله چهارم در مهر ماه می کند. گویا محصولات تحویل نشده ایران خودرو بیشتر شامل آنهایی است که در سایت های شهرستانی تولید می شوند.
اما سایپا نیز هنوز درگیر تنها فروش فوق العاده خود است و با وجود آنکه تنها 10 هزار محصول را در این طرح عرضه کرد، هنوز موفق به اتمام تعهداتش نشده است. این شرکت حالا در اطلاعیه ای به نمایندگی های خود، تداوم اجرای پروسه تحویل حضوری خودرو را در ادارات فروش تهران و همچنین شهر کاشان (محل تولید برخی محصولات سایپا) اعلام کرده است. گفته می شود در صورت عدم پذیرش تحویل حضوری خودرو، مشتریان باید حدود 20 روز صبر کنند تا خودروشان در نمایندگی تحویل شود.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید