امضای توافقنامه همکاری صنعتی و اقتصادی بین ایدرو و اتاق بازرگانی چین

توافقنامه همکاری های صنعتی و اقتصادی بین سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ( ایدرو) و اتاق بازرگانی چین امروز پنج شنبه به امضا رسید.
امضای توافقنامه همکاری صنعتی و اقتصادی بین ایدرو و اتاق بازرگانی چین

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی ایدرو، در این مراسم رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با اشاره بر نقش توسعه ای ایدرو در حوزه های صنعتی و اقتصادی گفت: به ایران نباید به عنوان بازار صادراتی نگاه کرد، ظرفیت های زیادی در بخش های مختلف صنعت، ‌معدن و تجارت برای همکاری بین ایدور و شرکت های چینی وجود دارد .
منصور معظمی بر انجام سرمایه گذاری شرکت های چینی در ایران تاکید کرد و افزود: ایدرو می تواند به عنوان دروازه ورود صنایع و شرکت های بخش خصوصی چین به ایران نقش مهمی را ایفا کند.
وی با اشاره به سخنان وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان در خصوص ادامه همکاریها و حل مشکلات بیمه و بانکی بین ایران و چین افزود: رفع این موانع می تواند فرصت همکاریهای خوب و همه جانبه ای را برای دو طرف فراهم کند.
معظمی یادآورشد: ایدرو می تواند به دو شیوه با شرکت های چینی همکاری کند در یک شیوه می تواند به طور مستقیم عمل کند و در شیوه دیگری با حمایت از بخش خصوصی، می تواند به همکاری های خود با شرکت های چینی ادامه دهد.
به گزارش ایرنا، در این مراسم مدیران چند شرکت چینی با معرفی توانمندیهای شرکت های خود زمینه های همکاریهای خود ارائه کردند.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید