‌آغاز به کار ستاد سفرها‌ی نوروزی ‌سال ‌۹۶

شرکت حمل‌‌ونقل ریلی رجا‌ اعلام کرد: اولین جلسه ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی سال ۱۳۹۶ شرکت حمل و نقل ریلی رجا آغاز شد.
‌آغاز به کار ستاد سفرها‌ی نوروزی ‌سال ‌۹۶

‌به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجا ‌محمد رجبی مدیرعامل شرکت رجا در اولین جلسه ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی سال 1396 بر توجه کامل به ایمنی قطارها تأکید کرد.

وی گفت: فراهم‌سازی تجهیزات و امکانات لازم برای انجام تعمیرات به منظور در سیر قرار گرفتن مطلوب قطارها باید مورد توجه جدی باشد.

‌رجبی با بیان اینکه اصل موضوع راه‌اندازی ستاد هماهنگی، پیش بردن الزامات مدیریتی و سازماندهی است افزود: در این راستا وظایف و حیطه مسئولیت‌ها باید به روشنی تبیین و امکانات، مورد ارزیابی ویژه قرار گیرند.

وی بر برگزاری جلسات هماهنگی با بخش‌های راهبری، فنی برای طرح دغدغه‌ها و رسیدن به تعامل بیشتر جهت ارائه خدمات مطلوب به هموطنان تأکید کرد و گفت: در ایستگاه‌های اصلی باید آمادگی لازم برای پشتیبانی قطارها و رعایت الزامات و تعمیرات به موقع وجود داشته باشد.

مدیرعامل رجا خطاب به مدیران و اعضای ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی 1396 افزود: در همه حوزه‌ها ریسک‌ها باید شناسایی شده تا  اقدامات اساسی و اصلاحی در این زمینه صورت گیرد.

وی بیان کرد: در بخش ایمنی باید ساختار و سیستمی جدید‌تر طراحی شده و توسعه یابد، حتی از نظر پوشش و لباس کار کارکنان نیز باید ایمنی مدنظر باشد.

رجبی با اشاره به ارائه خدمات مطلوب با استفاده از بهترین تجهیزات و امکانات افزود: در ارائه خدمات باید کیفیت ارائه خدمات جایگزین کمیت در جابه‌جایی‌ها شود.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا ضمن ابراز امیدواری برای ورود 40 تا 45 واگن خوب برای در مسیر قرار گرفتن در ایام نوروز 1396 گفت: این تعداد واگن مقرر شده از سوی شرکت‌های واگن‌پارس، پلور سبز و بازسازی برخی واگن‌ها توسط شرکت‌های پیمانکار تأمین و تحویل شود.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید