۴ پیمانکار مسکن مهر پرند خلع ید شدند

عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند از خلع ید ۴ پیمانکار مسکن مهر در این شهر خبر داد و گفت: نظارت بر روند کار پیمانکاران در تحویل پروژه های مسکن مهر بر اساس زمانبندی تعیین شده، ادامه خواهد داشت.
۴ پیمانکار مسکن مهر پرند خلع ید شدند

به گزارش صنعت نویس؛ مهدی اسماعیل نسب، اظهار داشت: هر شرکتی که بر اساس برنامه زمانبندی کار کند مورد حمایت ما قرار خواهد گرفت اما شرکت هایی که کوتاهی کنند و از برنامه زمانبندی عقب باشند بدون رودربایستی خلع ید خواهند شد.

عضو هیات مدیره شرکت عمران پرند، تصریح کرد: 2013 واحد از پروژه هسا 2، پروژه صنعت برتر زنجان با 136 واحد، شرکت سازانه بتن در جنوب فاز پنج با 795 واحد و پروژه اینتا پارس در فاز 6 خلع ید و شرکت های دیگری جایگزین آنها شدند.

اسماعیل نسب با تاکید بر نظارت جدی بر روند کار پیمانکاران، عنوان کرد: هر هفته روزهای یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه از روند پیشرفت فیزیکی پروژهای مسکن مهر با همراهی مشاورین و همکارانم بازدید خواهم کرد و پروژه هایی که طبق برنامه پیش نروند با اخطار و در نهایت خلع ید مواجه خواهند شد.

اسماعیل نسب ادامه داد: بنده با قاطعیت عرض می کنم که به جزء پروژه هسا و بر خی از پروژه هایی که در اختیار تعاونی ها است، همه پروژه ها فعال هستند.

عضو هیات مدیره شرکت عمران پرند خاطر نشان کرد: برای تکمیل همه پروژه ها برنامه زمانبندی تنظیم شده و هیچ پروژه ای بدون برنامه زمانبندی نداریم.

منبع:تسنیم

افزودن نظر جدید