۱۰ تیترداغ اخبار فناوری اطلاعات روز شنبه

با هم مروری بر مهم‌ترین اخبار فناوری اطلاعات در روزشنبه مورخه 10 تیر ماه 1396 می‌کنیم
۱۰ تیترداغ  اخبار فناوری اطلاعات روز شنبه

شماره 1 - نسخه جدید 4.1 تلگرام با قابلیت های جدید از جمله ابزار ادمین، توسعه سرویس به اشتراک‌گذاری، اکشن‌های جدید از طریق تاچ 3 بعدی و پشتیبانی از پرداخت الکترونیکی اندروید / Android Pay عرضه شد.

شماره 2 - قابلیت جدید موسوم به Find Wi-Fi به فیس بوک افزوده شد تا کاربران در هر جای جهان بتواند سرویس وای فای را از روی اپ خود سرچ کرده و متصل شوند.

شماره 3 - آلمان به پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی منتشر کننده پست‌های توهین آمیز دستور قانونی داد تا ظرف 24 ساعت بعد از دریافت اخطار، موارد مشکوک را حذف کنند. در غیر این صورت جریمه سنگین 50 میلیون یورویی در انتظار آنهاست.

شماره 4- ولوو نقص در سیستم خودران روی خوردوهایش را پذیرفت. ظاهرا سیستم تشخیص حیوان قادر به شناسایی انواع حیوانات با هدف جلوگیری از برخورد است اما این سیستم نمی‌تواند کانگوروها را شناسایی کند.

شماره 5 - آی بی ام با مشارکت مسوولان ویمبلدون سیستم پیش بینی بازی تنیس موسوم به competitive margin را ایجاد کرده است تا ضمن یافتن خطاهای بازیکنان، استراتژی بازیکنان را تشخیص داده و در نهایت برنده یا بازنده را مشخص کند.

شماره 6 - فروش محصولات Roku در مکزیک بدلیل هک شدن آسان، غیر قانونی اعلام شد.

شماره 7 - گفته می‌شود گوشی ال جی جی 30 بدلیل شارژ بی سیم و ضد آب بودن، باتری غیر قابل تعویض خواهد داشت. همچنین این گوشی ممکن است نمایشگر دوم نداشته باشد.

شماره 8 - سامسونگ کارخانه های جدید تولید OLED می‌سازد. یکی از دلایل این کار آیفون‌های نسل بعدی است که همگی OLED خواهند بود.

شماره 9 - هوآوی میت 10 مجهز به پردازنده 10 نانومتری Kirin 970 خواهد بود.

شماره 10 - کمپانی چینی ProTruly دوربین 360 درجه‌ای ساخته که در آیفون فیت می‌شود.

منبع:خبرآنلاین

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید