یارانه سوخت سرویس مدارس واریز شد

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، از واریز ما به التفاوت ریالی سهمیه سوخت سرویس مدارس خبر داد.

مرتضی ضامنی، در خصوص سهمیه اختصاص یافته به رانندگان سرویس مدارس، اظهار داشت، آن دسته از ناوگانی که در قالب سامانه پایش ناوگان دانش آموزی «سپند» ساماندهی شده‌اند، به عنوان سرویس‌های مجاز به شمار می‌روند و از سهمیه سوخت ویژه سرویس مدارس برخواردار هستند.

وی افزود: در این خصوص در کارگروه مربوطه پس از بررسی‌های لازم میزان سهمیه تعلق گرفته به سرویس مدارس تا سقف ۱۲۰ لیتر برای خودروهای تک سوز و تا سقف ۸۰ لیتر برای خودروهای دو گانه سوز سهمیه بنزین اختصاص یافت.

ضامنی عنوان داشت: بر این اساس در مرحله نخست ما به التفاوت ریالی سهمیه سوخت این ناوگان از ابتدای اجرای طرح سهمیه بندی بنزین محاسبه و سهمیه مورد نظر تا پایان آذرماه محاسبه و به حساب رانندگان مشمول واریز شده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: رانندگان فقط جهت پرداخت هزینه سوخت در جایگاه‌های عرضه بنزین می‌توانند از این یارانه استفاده نمایند.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در ادامه گفت: آن دسته از رانندگان سرویس مدارس که در آژانس‌های کرایه تاکسی یا تاکسی‌های اینترنتی هم مشغول به فعالیت می‌باشند و اطلاعات خود را ثبت نموده‌اند به صورت تجمیعی یارانه سوخت خود را دریافت می‌نمایند.

ضامنی متذکر شد: آن دسته از رانندگان سرویس مدارس که تا ۲۰ آذر اطلاعات خود را تکمیل نمودند و از جانب شهرداری‌ها تأئید و اطلاعاتشان صحیح می‌باشد امروز مشمول دریافت ما به التفاوت ریالی سهمیه سوخت بوده و اعتبار فوق به حساب شبایی که در سامانه معرفی نمودند توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی واریز شده است.

وی در پایان گفت: در مرحله نخست، اطلاعات ۸۸۷۵۳ راننده سرویس مدرسه جهت دریافت سهمیه سوخت ارسال شده است که از این تعداد، اطلاعات ۵۶۵۰۴ نفر کامل و اعتبار مربوط به سهمیه سوخت به حساب آنها واریز شده است. آن دسته از رانندگان سرویس مدارسی که اطلاعاتشان صحیح نبوده از روز یکشنبه ۱۵ دی می‌توانند براساس پیامکی که برای آنها ارسال خواهد شد نسبت به تکمیل اطلاعات و رفع نواقص اقدام نمایند.
مهر

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید