گل‌گهر میزبان اختتامیه جشنواره تئاتر استان

آیین اختتامیه و اهدای جوایز سی و سومین جشنواره تئاتر استان کرمان که از سه‌شنبه آغاز به کار کرده بود، به میزبانی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در سیرجان برگزار شد.

صنعت نويس: به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت گل‌گهر، در این جشنواره هشت اثر از شهرستانهای کرمان، زرند، سیرجان، رفسنجان و شهربابک به مدت سه روز و به صورت غیر متمرکز رقابت کرده‌اند.

 سی و سومین جشنواره تئاتر استان کرمان با شعار «تئاتر؛ داستان همیشه جاری» و به منظور جلوگیری از همه‌گیری بیماری کرونا امسال نیز همچون دو سال گذشته به صورت غیر حضوری برگزار شد

این مراسم با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، امام جمعه، فرماندار، معاون پشتیبانی مجتمع گل گهر، مسئولین شهرستان‌، جمعی از هنرمندان و اهالی نمایش استان کرمان جمعه دوازدهم آذرماه به میزبانی شرکت گل گهر در سیرجان برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه سیرجان در این آیین گفت: امیدواریم این هنر همواره هدف‌هایی را برگزیند که برای جامعه مفید باشد و در آموزش و فرهنگ‌سازی جامعه نقش خود را ایفا کند.

محمدرضا علیزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز با بیان اینکه سیرجان ظرفیت ویژه‌ای در حوزه فرهنگ و هنر دارد، گفت: از شرکت گل‌گهر و همه کسانیکه موجب پویایی حوزه فرهنگ و هنر در شهرستان سیرجان هستند، تشکر می‌کنم. سیرجان ظرفیت های بسیاری در عرصه فرهنگ و هنر دارد که اینک با همراهی گل گهر بسیاری از این ظرفیت‌ها در حال شکوفا شدن است.

در پایان این مراسم از هنرمندانی که با نظر هیات داوران جشنواره در بخش‌های مختلف برگزیده شده بودند، تجلیل شد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید