گسترش همکاری دانشگاه علم و صنعت با ایران خودرو

تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه علم و صنعت ایران و شرکت ایران خودرو، توسط دکترجبارعلی ذاکری رییس دانشگاه علم و صنعت ایران و دکتر مقیمی مدیرعامل ایران خودرو به امضا رسید.

به گزارش صنعت نویس،در این مراسم که در محل شرکت ایران خودرو برگزار شد، با توجه به تجربیات دانشگاه در حوزه خودرو، تفاهم نامه همکاری در زمینه‌های توسعه پلتفرم ملی جدید خودرو؛ زنجیره دستیابی به دانش فنی و تولید قطعات خودرو و لجستیک و زنجیره تامین بین دانشگاه علم و صنعت ایران و شرکت ایران خودرو به امضا رسید.
در جلسه امضای تفاهم‌نامه، دکترذاکری با بیان اینکه تفاهم‌نامه مذکور، مقدمه‌ای برای همکاری‌های مشترک برای توسعه صنعت خودروسازی در شرایط خاص کشور است، گفت: دانشکده مهندسی خودرو باید هاب ارتباط دانشکده‌ها و صنعت خودروسازی باشد و با تعاملات خود، نقش آفرین ارتقای صنعت خودرو در کشور شود.
مقیمی مدیرعامل شرکت ایران خودرو نیز با ابراز امیدواری از اینکه امضای این تفاهم نامه، مایه خیر هم برای دانشگاه و هم برای صنعت خودروی کشور باشد، ضمن تصریح بر شکل گیری هرچه زودتر کمیته مشترک و کمیته راهبردی، از پیگیری های انجام شده برای امضای تفاهم نامه از هر دو مجموعه تقدیر کرد.
بر اساس اعلام وزارت عوم، در پایان، تفاهم نامه همکاری دانشگاه علم و صنعت ایران و ایران خودرو توسط دکتر ذاکری و دکتر مقیمی به امضا رسید و تبادل شد.
ایکوپرس

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید