دومین نامه اعتراضی کارکنان سایپا به دولت

گروه "ریش" سایپا چه کسانی هستند؟

بخشی از کارکنان سایپا با ارسال نامه ای به اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، از وی خواسته اند جلوی رانت و فساد ایجاد شده در این گروه خودروسازی را که به ادعای آنها پس از ورود "گروه ریش" به سایپا رخ داده، بگیرد.
گروه "ریش" سایپا چه کسانی هستند؟

به گزارش صنعت نویس، این دومین باری است که کارکنان سایپا دست به نامه نگاری زده و از مسوولان دولت می خواهند به رانت و فساد مورد ادعای آنها در این شرکت ورود کند. نامه اول خطاب به حسن روحانی رییس جمهوری بود و حالا اسحاق جهانگیری معاون اول دولت مخاطب دومین نامه قرار گرفته است. 

در این نامه، از گروهی به نام "ریش" نام برده شده و به ادعای نگارندگان، اتفاقات سایپا طی حدودا 10 ماه گذشته به همین گروه مربوط می شود. اما گروه "ریش" را چه کسانی تشکیل داده اند. طبق ادعای مطرح شده در نامه کارکنان سایپا به معاون اول رییس جمهوری، این گروه شامل افرادی می شود که پس از انتصاب محسن قاسم جهرودی به سمت مدیرعاملی سایپا، از شرکت های ریخته گری، یاتاقان بوش و شتاب کار وارد دومین خودروساز بزرگ ایران شده اند و به اختصار، گروه "ریش" نامیده می شوند. سایپایی ها هنوز واکنش خاصی به این ادعا نشان نداده اند، این در حالی است که کاظم پالیزدار مشاور معاون اول رییس جمهور و دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی در گفت و گو با خبرگزاری فارس عنوان کرده جهانگیری دستور پیگیری ادعاهای مطروحه در نامه اخیر پرسنل سایپا را داده است. 

 

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید