گران شدن غیرمنطقی "پژو 2008" در بازار خودرو

قیمت خودرو پژو 2008 که تا پیش از این در حدود 130 الی 150 میلیون تومان بوده، به یکباره به صورت حبابی رشد چشمگیری را دیده و به بالای 180 میلیون تومان رسیده اند.
گران شدن غیرمنطقی "پژو 2008" در بازار خودرو

به گزارش صنعت نویس، این هم از عجایب بازار ایران است؛ در تمامی کشورها وقتی یک شرکتی عدم توانایی خود از ادامه روند عرضه محصولاتش را اعلام می کند، خودروهای آن برند به دلیل نبود پشتوانه خدماتی و حمایتی ارزان می شوند و کسی تمایلی به خرید آنها ندارد اما در ایران موضوع کاملاً برعکس است و با خروج PSA از ایران آن هم فعلاً به صورت تعلیق، پژو 2008 رو به گران شدن هستند. قیمت این خودرو که تا پیش از این در حدود 130 الی 150 میلیون تومان بوده، به یکباره به صورت حبابی رشد چشمگیری را دیده و به بالای 180 میلیون تومان رسیده، جالب است در این بین بعضی خودروی پژو 2008 را بالای 200 میلیون تومان نیز آگهی کرده اند و این یعنی قصد دارند در این آشفته بازار از دارایی خود حداکثر سود را برده و در این آب گل آلود ماهیگیری کنند.

 

جالب تر اینکه در یکی از آگهی ها که قیمت پژو 2008 را بیش از 200 میلیون تومان آگهی کرده بود، نوشته بود که "به آگهی های زیر 200 میلیونی توجه نکنید کلاهبرداری است"! که البته از این شهروند برای اطلاع رسانی در مورد کلاهبرداری دیگر هموطنانی که خودروی خود را حدود 165 میلیون تومان آگهی کرده اند، تشکر می کنیم. خودرویی که برای همه شاید حدود 130 میلیون تومان و یا حتی کمتر آب خورده است!

در این بین باید گفت آشفته بازار خودرو همینطور به راه خود ادامه می دهد و در روزهای گذشته از گوشه و کنار صدای کمپین نخریدن خودرو نیز دوباره به گوش می رسد. کمپینی که در آن سالی که به قوت به راه خود ادامه می داد، به یکباره و با یک شرایط فروش خوب از هم فروپاشید.

شاید فعلاً باید تا ساماندهی بازار خودرو توسط مجلس صبور باشیم و ببینیم چه آشی برای این بازار پیچیده پخته شده و فعلاً خبرهای مختلف از گرانی های بی منطق و خنده دار منتشر کنیم
 

منبع:خودرو بانک

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید