کیا سراتو جدید 2019 معرفی شد

کیا نمایشگاه دیترویت امسال را با معرفی نسل جدید سراتو آغاز میکند طراحی نسل جدید این سدان کامپکت کیا نشانه هایی از پرچمدار محصولات این کمپانی یعنی استینگر را در ظاهر خود به نمایش گذاشته تا بدنه تهاجمی تری را شاهد باشیم.
کیا سراتو جدید 2019 معرفی شد

به گزارش صنعت نویس، سراتوی جدید با پیشرانه به روز و گیربکس CVT در کنار طراحی شکیل و کیفیت بالا، میخواهد شیک، کارامد و بسیار کم مصرف باشد.

بر خلاف اکثر کامپکت ها، در طراحی کابین سراتوی جدید به فضای قسمت عقب خودرو هم توجه شده و با طراحی فست بک بدنه، مقداری از فضای صندوق هم به کابین اختصاص داده شده است.

این فرم بدنه همچنین کمک کرده تا حرکت خودرو در جاده‌ها با چسبندگی بیشتری دیده شود. همچنین فاصله محوری هم نسبت به نسل گذشته افزایش یافته است.

در مقایسه با مدل قبلی، سراتوی جدید همچنین ساختار مستحکم تری دارد، در بدنه و شاسی این خودرو از 54درصد فولاد قدرتمند استفاده شده و انتظار می‌رود در تست تصادف موسسه iihs امتیازات کامل را بدست آورد.صندلی ها نیز با وجود ایمنی بیشتر، سبک تر شده اند.

به گفته کیا در نسل جدید سواری خودرو بهبود یافته و با تجدید نظر مهندسان در سیستم تعلیق، انتظار پایداری و هندلینگ بهتری نیز باید از سراتو داشته باشیم.

سیستم ترمز نیز برای دستیابی به عملکردی بهتر بهبود یافته است.

زیر کاپوت سراتوی 2019 با موتور 2لیتری جدیدی روبرو هستیم که بر اساس چرخه اتکینسون کار میکند. این پیشرانه جدید توانایی تولید 147 اسب بخار قدرت و 178 نیوتون متر گشتاور دارد.

برای سیستم انتقال قدرت این خودرو دو انتخاب وجود دارد.
گیربکس 6 سرعته دنده ای و همینطور یک گیربکس اتوماتیک CVT!

این گیربکس اولین گیربکس cvt کیا است و کیا موتور ادعا میکند این گیربکس cvt نسبت به دیگر رقبا، استهلاک کمتری داشته و بسیار نرم و بیصداتر عمل می‌کند.

این خودرو ساز کره ای انتظار دارد که مصرف سوخت سراتو با این قوای محرک جدید، چیزی در حدود 8.1 لیتردرصد کیلومتر باشد.

در داخل کابین سراتو یک نمایشگر لمسی 8 اینجی به صورت استاندارد نصب می‌شود و استفاده از پلاستیک هم کاهش یافته... سیستم مولتی مدیای نسل جدید به صورت استاندارد از apple car play و android auto پشتیبانی میکند و همچنین میتوانید پیامک هایتان را در داخل صفحه نمایش خودرو بخوانید. از دیگر ویژگی های سراتو میتوان به چراغ های LED جلو، سیستم صوتی حرفه ای هارمن کاردون و و شارژر بی سیم تلفن همراه اشاره کرد.

تکنولوژی های ایمنی فعال هم به کامل ترین شکل روی این خودرو دیده میشوند، کروز کنترل تطبیقی، رادار نقطه کور و بین خطوط و ترمز اظطراری جلو از جمله این موارد هستند.... سراتوی جدید احتمالا در اواخر امسال به بازار عرضه می‌شود و احتمال عرضه نمونه هاچبک با پیشرانه 1.6 لیتری توربو نیز بسیار زیاد است.

منبع:اخبار خودرو

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید