کنایه وزیر صنعت به ایران خودرو

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:‌ برنامه کلی دولت به ثبات رساندن قیمت خودرو است و برای تحقق این مهم چند گام باید برداشته شود که نخستین آن، به تعادل رساندن تولید خودرو است.
کنایه وزیر صنعت به ایران خودرو

رضا رحمانی افزود: ‌تولید خودرو پس از نوسان هایی در ماه های گذشته، اکنون به تعادل رسیده و به طور مرتب انجام می شود.رحمانی ادامه داد: ‌قیمت خودرو نیز در هفته های گذشته به جز دو روز پیش که با مسبب آن برخورد خواهد شد، روند کاهشی به خود گرفته بود. وی بیان داشت:‌ طی دستوری به سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، افزایش قیمت برخی محصولات یکی از خودروسازان در اواسط هفته در دست بررسی است که آیا ناشی از اشتباه سیستمی بوده یا دلیل دیگری داشته است. به نظر می رسد این جمله وزیر صنعت کنایه به ایران خودرو است که امروز اعلام کرد افزایش قیمت محصولاتش ناشی از اشتباه نرم افزاری بوده است. وزیر صنعت تصریح کرد: ‌اگر این افزایش قیمت ها برخلاف مصوبات بوده باشد، به شدت با آن برخورد خواهیم کرد و اگر اشکال سیستمی بوده باشد نیز باید دلیل آن بررسی شود. وی همچنین در خصوص افزایش مجدد قیمت روغن موتورهای خودرو، تاکید کرد:‌ هرگونه افزایش قیمتی بیش از مصوبه ستاد تنظیم بازار تخلف است و در این مورد به صورت میدانی با متخلفان برخورد می شود.

به گزارش صنعت نویس، ایران خودرو در دعوتنامه های ارسالی اخیر خود قیمت چند محصول را افزایش داد و البته سپس اعلام کرد که این موضوع ناشی از اشتباه نرم افزاری بوده است. با این حال برخی معتقدند این افزایش قیمت یکی از دلایل رشد قیمت در بازار بوده است. حال باید منتظر ماند و دید وزارت صنعت چه واکنشی نسبت به ایران خودرویی ها انجام خواهد داد. 

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید