کشف‌ زمین‌ خواری‌ میلیاردی‌ در خرم‌آباد

جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان از کشف یک فقره تصرف اراضی ملی به ارزش شش میلیارد ریال و دستگیری متهم در خرم آباد خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ علی احمدی تبار ظهر یکشنبه به خبرنگاران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در اراضی ملی اطراف شهرستان خرم آباد با قطع درختان، اقدام به زیر کشت بردن زمین کرده است، با توجه به اهمیت موضوع پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی آگاهی لرستان  قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و احراز صحت موضوع، با هماهنگی مقام قضایی ماموران به همراه نماینده منابع طبیعی استان، در محل حاضر که مشخص شد شخصی با تخریب درختان و تصرف مقدار دو هکتار  از اراضی منطقه اقدام به زیر کشت بردن آنها کرده است.

جانشین انتظامی لرستان  درادامه بیان داشت: متهم در عملیاتی غافلگیرانه  دستگیر و در بازجویی به‌عمل آمده به جرم ارتکابی خود مبنی بر تصرف اراضی ملی اعتراف کرد.

احمدی تبار با بیان این که ارزش زمین خواری بنا بر اعلام کارشناسان مربوطه شش میلیارد ریال است، افزود: فرد متخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با بیان اینکه اراضی ملی از سرمایه های کشور و متعلق به بیت المال است، گفت: در صورت مشاهده هرگونه تصرف غیر قانونی اراضی ملی مردم سریعا با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰  تماس بگیرند.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید