کارخانه تولید مشترک لوازم‌خانگی ایران و اروپا

رئیس اتحادیه لوازم خانگی از ایجاد و بهره برداری از کارخانه های تولید مشترک لوازم خانگی ایران و اروپا خبر داد.
 کارخانه تولید مشترک لوازم‌خانگی ایران و اروپا

به گزارش تسنیم، محمد طحان پور با اشاره به حضور تولید کنندگان معروف ایتالیایی و فرانسوی در ایران افزود: این شرکتها اقدام به تولید کالا با برند کشورهای خود و درج ساخت ایران خواهند کرد.

وی با اشاره به تولید کالاهای صادراتی در این کارخانه های تولید مشترک ادامه داد: ظرف 22 سال آینده ایران به هاب منطقه برای صادرات برندهای معروف اروپایی خواهد شد.
رییس اتحادیه لوازم خانگی با اشاره به رشد 20 درصدی تولید در سال 955 گفت: این در حالی است که سال گذشته صادرات لوازم خانگی وجود نداشته است.
وی لباسشویی، ظرفشویی، پکیج و آبگرمن را محصولات برنامه ریزی شده برای تولید مشترک اعلام کرد و گفت: با یک برند معروف آلمانی در حال مذاکره برای تولید مشترک هستیم که 30 درصد تولیدات آن برای بازار داخلی و 70 درصد دیگر صادرات خواهد شد.
طحان پور امسال را سال بسیار خوب برای لوازم خانگی دانست و افزود: هم اکنون تولیدات لوازم خانگی کشورمان در بخش تلویزیون، لباسشویی و یخچال - فریز از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است.

رییس اتحادیه لوازم خانگی با اشاره به سرعت رشد کسب و کارهای اینترنتی ادامه داد با یک شرکت بزرگ قراردادی امضا شده است که طی آن همه واحدهای صنفی لوازم خانگی فروش اینترنتی خواهند داشت.

وی با اشاره به امضاء قراردادی با یک بانک برای توسعه فروش اینترنتی در واحدهای صنفی لوازم خانگی ادامه داد: با راه اندازی فروش اینترنتی امکان عرضه شرایطی لوازم خانگی به مصرف کننده فراهم می شود.

طحان پور گفت: کارخانه های تولید کننده لوازم خانگی برای بقا در این بازار باید اقدام به استفاده از فناوری های روز و نصب قطعات با کیفیت کنند.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید